پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۲

سفره نیازمندان قمی با احسان رضوی رنگین شد

توسط خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله‌ای امام حسین(ع) در محلات کم برخودار قم به نیابت از امام رئوف در بهمن ماه ۱۴۰۲ سفره نیازمندان با غذای گرم و بسته‌های گوشت قربانی رنگین شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، علیرضا امیدی مسئول کانون امام حسین(ع) در این باره گفت: این کانون در راستای دستگیری از نیازمندان ۹۰ پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است.
وی در ادامه افزود: از دیگر فعالیت‌های کانون محله‌ای امام حسین(ع) توزیع بسته‌های گوشت گرم بین نیازمندان است که خادمیاران رضوی در قم با ذبح دام سبک ۴۳ بسته گوشت گرم و همچنین ۲۰ عدد مرغ بین خانواده‌های نیازمند خدمات امام رضایی توزیع کردند.
امیدی بیان کرد: به همت خادمیاران رضوی در حوزه بهداشت و درمان، به ارزش خدمات درمانی و بهداشتی طی سه مرحله در قالب طرح پزشک رایگان دارو جمع‌آوری و توزیع شده است. 
مسئول کانون امام حسین(ع) به تهیه جهیزیه برای دو خانواده نیازمند اشاره کرد و افزود: در این زمینه نوعروسان بی بضاعت شناسایی شده و به آنان کمک می‌شود.
 امیدی گفت: کمک مالی به ارزش  450 میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند از دیگر فعالیت‌های جانبی خادمیاران رضوی کانون مسجد امام حسین (ع) بوده است.
 وی افزود: هشتم هر ماه خادمیاران کانون امام حسین (ع)، درحرم مطهر حضرت معصومه (س) در چایخانه حضرتی حضور بهم رسانده و به زائران حضرت به نیابت از امام رضا(ع) خدمت می‌دهند.
امیدی بیان کرد:  جلسه هفتگی چهارشنبه امام رضایی ها قرائت زیارت امین الله درمسجد امام حسین (ع) برپا شد و درپایان به جلسه دورهمی کانون امام حسین (ع) درخصوص رسیدگی به مشکلات خادمیاران وثبت گزارش در سامانه خادمیاری سپری شد. 
 لازم به ذکر است، جلسه قرائت قرآن کریم با حضور تعدادی از خادمیاران کانون امام حسین (ع) و نوجوانان بسیجی درروزهای شنبه هرهفته برگزار می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی