پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی در حال برگزاری است؛
۱۴۰۲-۱۲-۰۳

دومین گردهمایی ملی «برترین آرزو» در مشهد 

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی دومین گردهمایی ملی هسته‌های خودجوش معرفت افزایی با عنوان «برترین آرزو» با حضور فعالان جوان و نوجوان در حوزه معرفت‌افزایی و تربیت، در مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت روزجوان ؛ دومین گردهمایی ملی هسته‌های خودجوش معرفت افزایی با عنوان «برترین آرزو» با حضور 210 نفر از فعالان مردمی، جوانان و نوجوانانی که در حوزه معرفت‌افزایی و تربیت در کشور مشغول فعالیت هستند، در مشهد در حال برگزاری است.
هدف از برگزاری گردهمایی «برترین آرزو» دستیابی به یک شبکه عملیاتی فعال، مردم پایه و با مشارکت گسترده جوانان خودجوش و انگیزه‌مند در سراسر کشور است، این شبکه هر چه بهتر سازماندهی شود و بر روی توانمندی و کارآمدی آن کار شود، می‌تواند در راستای گسترش فعالیت‌های مؤسسه و ارتباط مستقیم و حضوری و تعامل مستقیم با نوجوانان و جوانان در سراسر کشور از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این عناصر مردمی استفاده کند.
با توجه به پراکندگی این فعالین در سطح کشور و فراگیری عملیات های فرهنگی آنها ، به منظور ایجاد یک انسجام عملیاتی و یک هماهنگی اجرایی با یکدیگر، جلسات مشترکی خواهند داشت.  همچنیین جلساتی نیز با مربیان و مدیران مؤسسه برای توجیه و هماهنگی بیشتر با مؤسسه جوان برگزار می‌شود.در ادامه  نشست‌ها و گفتگوهای گروهی و فردی نیز با مدیر مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی خواهند داشت تا به هماهنگی بیشتر با اهداف و برنامه‌های مؤسسه برسند.
گفتنی است؛ دومین گردهمایی ملی هسته‌های خودجوش معرفت افزایی با عنوان «برترین آرزو» از یکم تا چهار اسفند ماه در مجتمع دانشجویی امام رضا علیه السلام مشهد در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی