پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

یک کارشناس سیاسی: 
۱۴۰۲-۱۲-۰۳

مشارکت حداکثری از اولویت های انتخابات پیش رو است

یک کارشناس سیاسی گفت: مشارکت حداکثری یکی از مهمترین اولویت های انتخابات پیش رو است. 

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در نشست تخصصی جریان شناسی انتخابات که به همت اداره پاسخگویی آستان قدس رضوی در مدرسه پریزاد برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین اولویت های انتخابات پیش رو این است که افراد را به مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای تشویق کنیم. 
وی افزود: مشارکت حداکثری در صحنه انتخابات باعث خنثی شدن نقشه های دشمن خواهد شد. ما باید با شرکت در انتخابات زمینه تقویت پایه های نظام را فراهم نماییم تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن ؛ حضرت صاحب الزمان(عج) برسانیم.
 

نقش جهاد تبیین در جذب مشارکت حداکثری 
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: یکی از راه های تشویق مردم به مشارکت حداکثری و حضور در پای صندوق های رای، جهاد تبیین و بیان کردن دستاوردهای انقلاب و اهمیت شرکت در انتخابات برای افرادی است که به دلایلی نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند. 
وی اذعان کرد: در برهه ای از زمان این تصور برای دشمن ایجاد شده بود که ایران دچار دو قطبی مذاکره و مقاومت است و آن قطبی که می گویند مذاکره و صلح و کوتاه آمدن در برابر دشمن در اکثریت و افراد معتقد به مقاومت در اقلیت هستند. 
 

جهانی شدن پیام مقاومت مردم ایران
این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی و شرکت گسترده اقشار جامعه در تشییع جنازه ایشان در واقع پیام حمایت مردم ایران از جریان مقاومت را به دنیا مخابره کرد. 
وی اضافه کرد: نتیجه مقاومت ملت ایران این شد که امروز مردم آزادی خواه در سراسر دنیا از جمله در آمریکا و در آلمان هم شعار حمایت از مردم غزه و فلسطین را سر می دهند. مردم غزه و یمن نیز مقاومت را از ملت ایران آموخته آمد و همه دنیا امروز شاهد مقاومت مردم غزه در برابر استکبار جهانی در سخت ترین شرایط هستند. 
حجت الاسلام طائب با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور بیان کرد: اقتصاد کشور ما در حال گذار از یک شرایط سخت و در حال تبدیل شدن به اقتصاد تولید محور است که نتایج و ثمرات آن را در آینده مشاهده خواهیم کرد. 
 

راه های رسیدن به انتخاب اصلح 
وی در خصوص چگونگی انتخاب اصلح بیان کرد: اولین روش برای انتخاب فرد اصلح مطالعه و تحقیق در باره سوابق نامزدها است و چنانچه از این طریق به نتیجه نرسیدیم، روش بعدی برای انتخاب فرد اصلح مشورت گرفتن و سوال کردن از افراد آگاه است. 
این کارشناس و منتقد سیاسی عنوان کرد: ائمه جماعت مساجد از جمله افرادی هستند که می توانیم با آنها در این مورد مشورت کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی