پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۳

نشست قرآنی "و آخرین منجی" ویژه دختران کودک و نوجوان مشهدی در حرم حضرت رضا (ع) برگزار شد

نشست قرآنی "و آخرین منجی" ویژه دختران کودک و نوجوان مشهدی در آستانه نیمه شعبان در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر ثامن‌الحجج(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز ، این مراسم صبح امروز از ساعت ۹، با حضور دختران  ۸ الی ۱۸ ساله به همراه مادرانشان در حالی برگزار شد که  دختران خردسال قبل ورود به محفل قرآنی چادر ساتن رنگ بنفش دریافت کردند و برگه‌های جمع‌خوانی و قرعه‌کشی بین همه دختران محفل توزیع شد.

دخترانی هم بودند که از قبل، برگه‌های مسابقه‌ای را از دارالقرآن‌الکریم دریافت کرده و به سه سوال پاسخ دادند. یک سوال تشریحی بود و دختران باید به این سوال «من امام زمان را دوست دارم چون....» حرف دل خود را می‌زدند.

بنابر این گزارش، دختران با قرائت دعای فرج پای صحبت‌های فاطمه تقوی استاد تفسیر اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی نشسته و با آداب و برکات زیارت آشنا شدند.

آنها سپس با قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) به استقبال یک محفل پرنشاط و هیجانی رفتند که از جمله آنها می‌توان به جمع‌خوانی سوره عصر، انواع بازی‌های قرآنی با محوریت انتظار ، قرعه‌کشی و اهدا جوایز اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی