پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در آستانه ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج)
۱۴۰۲-۱۲-۰۴

۴۵۰ زائر اولی از ۹ استان کشور به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

مدیر امور زائرین بنیاد کرامت رضوی گفت: در راستای اجرای موقوفه مرحوم محمدجعفر الحسینی المجتهدی، ۴۵۰ زائر اولی از ۹ استان کشور به بارگاه منور حضرت رضا(ع) مشرف شدند.

محمد معالی در گفتگو با آستان‌نیوز با اشاره به جزئیات این سفر اظهارکرد: موقوفه مرحوم محمدجعفر الحسینی المجتهدی بنا بر نیت واقف باید صرف رسیدگی به امور فقرا و مستمندان شود که نیمی از آن‌ها سادات و نیمی عام باشند از این رو بنا بر مدیریت نظارت بر موقوفات آستان قدس رضوی درآمد حاصل از این موقوفه در حوزه زیارت و تشرف جمعی از زائرانی که تاکنون به حرم مطهر رضوی مشرف نشده‌اند، هزینه می‌شود.

وی افزود: از سوی مدیریت امور زائرین بنیاد کرامت رضوی کاروانی مشکل از ۴۵۰ زائر اولی که در میانشان گروه‌های سنی مختلف دختر، پسر، نوجوان و بزرگسال دیده می‌شود از استان‌های تهران، سمنان، گلستان، کرمان، قزوین، خراسان شمالی، یزد و اصفهان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

مدیر امور زائرین بنیاد کرامت رضوی اظهارکرد: اقامت سه روزه در مشهد با برخورداری از سرویس‌های رفت و برگشت به حرم مطهر رضوی، اطعام غذایی در سه وعده، بازدید از موزه حرم مطهر رضوی و اطعام در مهمانسرای حضرت رضا(ع) و اهدای هدایای متبرک از جمله برنامه‌های مدیریت امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی برای این زائران است.

معالی با بیان این که 500 نفر از زائران محروم و زیارت اولی استان خراسان رضوی هفته آینده به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، عنوان کرد: این زائران از شهرستان‌ها و مناطق مختلف محروم و موقوفه دار استان خراسان رضوی هشتم و نهم اسفند ماه مهمان خوان گسترده حضرت رضا(ع) در قالب وقف‌نامه ۷۸۱ مرحوم محمد جعفر الحسینی المجتهد خواهند بود.

وی یادآور شد: از سوی مدیریت امور زائرین بنیاد کرامت رضوی از ابتدای سال جاری قریب به ۱۸ هزار زائر زیارت اولی از استان‌های مختلف کشور به حرم مطهر رضوی مشرف شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی