پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۵

برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی رضوی در منطقه ۱۱ تهران

نخستین دوره مسابقات قرآنی به همت کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، نفیسه عزیززاده مسئول کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران گفت: به مناسبت دهه مبارکه فجر نخستین دوره مسابقات و جشنواره قرآنی را در منطقه برگزار کردیم که با استقبال زیادی از سوی شرکت‌کنندگان مواجه شد بر همین اساس و با توجه به ایام تعطیلات مدت شرکت در مسابقات تمدید و به سوم اسفند ماه موکول شد. 
وی با بیان اینکه این مسابقات صرف نظر از سن برای بانوان برگزار شده است افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف قرآنی شامل حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن، صوت و لحن، ترتیل، هنری و پژوهشی برگزار شد.
عزیززاده در رابطه با نفرات برگزیده این مسابقات نیز بیان کرد: در پایان این مسابقه نفرات اول تا سوم در تمام بخش‌ها با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شدند.
وی گفت : امیدواریم این مسابقه از این پس هر ساله برگزار شود و شرکت کنندگان نوجوان را بیش از بقیه برای استمرار این راه تشویق کنیم.
مسئول کانون قرآن رضوی منطقه ۱۱ با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآنی افزود: کلاس‌های آموزش قرآن آغاز شده و در حال حاضر کلاس تدبر در قرآن در حال برگزاری است.
 وی خاطر نشان کرد: ضمن بازدید از مدارس با نوجوانان ارتباط برقرار می‌کنیم و برای آنها کلاس‌های حضوری و مجازی حفظ قرآن کریم را آغاز کرده‌ایم. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی