پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۵

برپایی جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) با حضور خادمیاران رضوی قرچک

کانون جوانان و نوجوانان رضوی شهرستان قرچک به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در یکی از مدارس دخترانه شهرستان قرچک جشن میلاد برگزار کرد.

به گزارش آستان نیوز از تهران؛ با توجه به اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) کانون جوانان و نوجوانان رضوی شهرستان قرچک جشن ویژه‌ای را در مدرسه دخترانه شهدای محراب برگزار کرد.
این مراسم ویژه دختران پایه دوم دبیرستان با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون دکلمه خوانی، سخنرانی، مسابقه و پذیرایی برپا شد. 
ابریشم عزیزی مسئول کانون مشاوره و مددکاری در سخنانی به تشرح شخصیت حضرت علی اکبر(ع) و لزوم شناخت خود و چیستی انسان پرداخت و کمالات نباتی، حیوانی و انسانی را تشریح کرد.
وی در ادامه گفت: ما برای استفاده بهینه از هرچیزی، به راهنمای آن وسیله رجوع می‌کنیم و خداوند قرآن و اهل بیت(ع) را برای ما قرار داده‌اند تا در تمامی موارد زندگی به ایشان رجوع کنیم، در مورد خودمان هم باید الگو داشته باشیم که حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگو برای شما جوانان است.
عزیزی تصریح کرد: ما باید خودمان را برای حیات ابدی آماده و از ابزار دنیا استفاده کنیم برای ساختن ابدیت که آن‌هم با فعال کردن قوه فوق عقل انسان میسر می‌شود.
در ادامه برنامه مسابقه برگزار شد و سوالاتی از متن سخنرانی تهیه شده و به قید قرعه به کسانی که پاسخ صحیح داده بودند جوایزی تقدیم شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی