پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۵

برپایی مراسم هیئت خدام الرضا (ع) در شهرستان ورامین

مراسم هیئت خدام الرضا(ع) به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، همزمان با چهارشنبه امام‌ رضایی مراسم هیئت خدام الرضا‌(ع) به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران و یاوران و عموم مردم شهید پرور ورامین در حسینیه شهدای گمنام برگزار شد. 
صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در این مراسم گف: ما باید از تمامی توان و ظرفیت‌های خادمان امام هشتم (ع) در حوزه‌های تخصصی بهره ببریم تا بتوانیم خدمت خالصانه ارزشمندی به نیازمندان جامعه ارائه کنیم.
براتلو با اشاره به نزدیکی نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان افزود: باید دست در دست هم دهیم تا حلقه وصلی شویم تا نوجوانان و جوانان کشورمان را با سیره امام رضا(ع) و ائمه اطهار(ع) آشنا کنیم.
وی افزود: دشمن همیشه در حال نا امید کردن مردم به ویژه آیندگان این مرز و بوم، از راه‌های مختلف مثل مسائل مربوط به معیشت مردم در حال فعالیت است، ما باید مراقب باشیم تا از راه‌های مختلف موجب عقب نشینی و دلسری مردم نشویم. 
براتلو گفت: وظیفه ما خادمیاران امام مهربانی‌هاست تا با نگاه خود حضرت رضا(ع) در برابر نقشه‌های شوم دشمن ایستادگی کنیم. 
در حاشیه این مراسم کانون‌های مختلف اعم از کانون کارآفرینی، کانون سلامت، کانون امور بانوان و خانواده، کانون محصولات فرهنگی، کانون سلامت و ... با برپایی میز خدمت به حاضرین در این مراسم خدمات ارائه کردند.  

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی