پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۵

نذر شفا؛ نیازمندان زیر چتر خدمات درمانی رایگان

بنیاد کرامت رضوی با همکاری کادر درمان و در قالب اردوهای جهادی طرح نذر شفا، خدمات درمانی رایگان را به افراد محروم در مناطق حاشیه شهر ارائه می‌کند.

به گزارش آستان نیوز، اگر برخی طرح‌های حمایتی آستان قدس رضوی جدید و مربوط به چند سال اخیر باشد، شکی نیست که ارائه خدمات درمانی رایگان و ارزان‌قیمت، از طرح‌های دیرینه و پرسابقه آستان مقدس در جوار حرم مطهر است. دامنه این خدمات درمانی اما چند سالی است که به سراسر کشور گسترش یافته است. 
در همین راستا بنیاد کرامت رضوی در قالب طرح نذر شفا و از طریق گروه‌های جهادی خود با ارائه خدمات رایگان درمانی و دارویی به افراد محروم جامعه خدمت می‌کند.
اردوی جهادی نذر شفا به صورت ماهانه برگزار می‌شود و ساز و کار دقیقی در نظر گرفته شده تا با مشارکت مساجد، پایگاه‌های بسیج و معتمدان حاشیه شهر، خانواده‌های محروم شناسایی و از خدمات لازم بهره‌مند شوند.
این اردوها با حضور تیم های متخصص درمانی، از پزشک متخصص گرفته تا دندان پزشک در طول سال برگزار می شود به طوری که مجموعه کاملی از خدمات درمانی به افراد نیازمند ارائه می‌شود.
براساس آمار سالانه 50 تا 70 اردوی جهاد سلامت برگزار می‌شود؛ هر کدام از این گروه‌های جهادی ۳ تا ۵ هزار ویزیت را در هر دوره ثبت کرده و با تیم کاملی از پزشکان و دندان‌پزشکان خدمات کامل درمانی را به افراد نیازمند ارائه می‌دهند.
در سال اخیر اهالی منطقه توس، گلشهر، روستاهای ساغروان، هندل آباد و... از خدمات این اردوها بهره‌مند شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی