پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۵

تدارک بسته‌های امام رضایی راهیان نور توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی

مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی همزمان با آغاز سفرهای راهیان نور، بسته‌های فرهنگی ویژه کاروان‌های راهیان نور را آماده سازی کرده و در اختیار کاروان های راهیان نور قرار می دهد.

به گزارش آستان نیوز، مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی بسته‌های فرهنگی ویژه کاروان‌های راهیان نور را با هدف غنای محتوایی و بهره‌مندی فرهنگی این کاروان‌ها در سفر‌ به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور تدارک دیده است.
 

تبیین مکتب سلیمانی
در این بسته‌ فرهنگی اقلامی همچون کتاب «مکتب سلیمانی» ارائه می‌شود، این کتاب به سیر سلوک عملی سردار دل ها می پردازد و شاخص‌های مهم اخلاقی و جهادی که سبب شد سردار سلیمانی را به این جایگاه برساند اشاره دارد.
همچنین در این بسته فرهنگی اقلام دیگری مانند داستان‌های معرفتی از شهدا و مسابقه کتابخوانی با جوایز ویژه، حرز امام رضا(ع)، زیارت‌نامه جیبی(زیارت عاشورا، زیارت خاصه امام رضا(ع) و زیارت امین الله)، کارت پستال، پیکسل، جانماز، سربند «یا زهرا»، نشانگر کتاب، کارت خرید آنلاین محصولات فرهنگی مؤسسه جوانان، کارت انجام زیارت نیابتی در حرم مطهر رضوی و ره‌توشه سفر پیش بینی شده است.
یک بسته رایگان ویژه مدیر کاروان(بسته متبرک، کتاب نظام تربیت توحیدی و کارت تخفیف خرید از فروشگاه محصولات) نیز اهدا می‌شود. 
هزینه هر بسته فرهنگی امام رضایی (ع) ۳۰۰ هزار تومان است که با حمایت و همراهی آستان قدس رضوی ۹۹ هزار تومان باید توسط کاروان‌ها پرداخت شود.
مدیران کاروان‌های زیارتی راهیان نور می‌توانند با ثبت‌نام در سایت p.javanan.org/rahian تا ۱۰ اسفندماه درخواست خود را برای تهیه این بسته‌ها ثبت کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی