پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۵

اجرای پویش «دختر ماه» در استان تهران

به همت کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان تهران پویش «دختر ماه» در این استان اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، معصومه سادات صادقی دبیر کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان تهران درباره پویش دختران ماه گفت: ورود به بهار با طراوت نوجوانی و وادی تکلیف و تشریف به انجام ماموریت‌های الهی لحظه مهم و عظیمی است که به فرموده مقام معظم رهبری باید قدرش را دانست و برای این قدر شناسی باید به نوجوانان کمک کرد تا نسبت به این فرصت و این ولادت معنوی معرفت و شناخت حاصل کنند.
صادقی گفت: برگزاری جشن‌های تشرف (عبادت) برای دختران ۹ ساله را از مهمترین موضوعاتی دانست که در راستای معرفت افزایی و تعمیق معارف دینی می‌توان از آن بهره جست.
وی افزود: در این راستا مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی اقدام به برگزاری پویش دختر ماه با برگزاری جشن‌های خانگی تشرف و ارتباط مستمر ۶ ماهه با دختران کرده است که با توجه به ابلاغ آستان قدس رضوی برای پویش دختر ماه، برنامه‌ریزی اجرای این پویش برای ۴۸۱ دختر ۹ ساله انجام و به مناطق و شهرستان‌ها اعلام شده است.
صادقی ادامه داد: بدین منظور و برای شاد کردن قلب دختران محروم شهرمان همچون دختران خود بسته ویژه‌ای توسط خادمین و خادمیاران خواهر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، درب منازل به دختران اهدا خواهد شد.
صادقی درادامه گفت: این بسته‌ها شامل چادر ساده، سجاده طرح دختر ماه، یک عدد کتاب دختر ماه (زندگی‌نامه دخترماه حضرت معصومه سلام الله علیها)، گلاب متبرک، محصولات آذين بندي جشن(ریسه، بادکنک، پودرکیک) و ارتباط با دختران توسط پشتیبان معنوی است .
لازم به ذکر است رویداد ملی دختران ماه برای بیست هزار دختر ۹ ساله در سراسر کشور با هدف ارتقای فکری و معنوی آنها ازسوی مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی تعریف شده است. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی