پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۵

اهدای جهیزیه از سوی کانون‌های خدمت رضوی به 9 نوعروس نیازمند کاشانی

مدیر کانون‌های خدمت رضوی کاشان از اهدای 9 سری جهیزیه به ارزش ۴.۵میلیارد ریال از سوی کانون‌های خدمت رضوی به نوعروسان نیازمند در کاشان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، محمد جهاندار با اشاره به اهدای جهیزیه در قالب طرح «حسنا» اظهار کرد: حسنا شبکه‌ای از مردم است که در امر ترویج ازدواج و تشکیل و تحکیم خانواده کمک می‌کند و در این زمینه پویش «هدیه امام» برای تامین جهیزیه نوعروسان احسان‌جو شکل می‌گیرد.
وی با بیان اینکه به همت بنیاد کرامت رضوی و مشارکت مردم و خیران و به نام مبارک حضرت رضا(ع) اقلام جهیزیه برای اهدا به نو مزدوجین محروم و نیازمند تامین شد، افزود: شهرستان کاشان نیز با اجرای طرح حسنا اقدام به تامین جهیزیه به نوعروسان نیازمند کاشانی کرد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی کاشان با بیان اینکه در این مرحله 9 سری جهیزیه شامل اقلام اساسی همچون اجاق گاز یخچال، لباسشویی، فرش و جارو برقی است، ابراز کرد: اهدای جهیزیه‌ها به نوعروسان نیازمند در قالب یک مراسم با حفظ کرامت آنها انجام شد.
جهاندار با بیان اینکه مجموع جهیزیه اهدایی از سوی کانون‌های خدمت رضوی کاشان به چهار میلیارد و 500 میلیون ریال می‌رسد، تصریح کرد: کانون‌های خدمت رضوی در منطقه کاشان با هدف خدمت‌رسانی به اقشار مختلف به نیت حضرت رضا(ع) در منطقه کاشان فعالیت می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی