پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۵

جشن تکلیف دختران بابلی با حضور خادمیاران رضوی برگزار شد

در آستانه میلاد امام زمان(عج) خادمیاران خدمت رضوی کانون بانوان و خانواده مراسم جشن تکلیف دختران تازه مکلف در قالب طرح «دختر ماه» را در بابل برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز ازمازندران، محمود جعفرزاده گفت: خادمیاران کانون بانوان و خانواده به مناسبت اعیاد شعبانیه مراسم معنوی جشن تکلیف دختران دانش‌آموز تازه مکلف شده در قالب طرح دختر ماه با اقامه فریضه نماز ظهر و عصر در فضایی روح بخش حسینه‌ها و به صورت خانگی برگزار کردند.
در این مراسم مسئول کانون بانوان و خانواده ضمن تبریک آغاز مرحله شکوهمند بندگی خداوند به دختران ۹ ساله این سرزمین، زیر سایه امام رضا(ع)، رهنمودهای روشن بخشی را برای پیمودن مسیر سعادت به سوی الی الله مطرح کرد.
وی خطاب به دختران افزود؛ جشن تکلیف یعنی شما دیگر کودک نیستید بلکه نوجوان و مسئولیت پذیرید و مکلف به انجام فرایض دین و دوستی با خدا و یکی از ‌راه‌های دوستی با خدا نماز خواندن است که می‌توانید با نماز با خدای خود سخن بگویید‌ و با پروردگارخود راز و نیاز کنید.
در این مراسم با مولودی خوانی و صلوات خاصه امام رضا(ع)، آموزش نماز به همراه اقامه نماز شکر و اهدای بسته‌های چادر، جانماز، سجاده، مهر و تسبیح، نمک متبرک رضوی و شیرینی و شکلات  تقدیم دختران نو تکلیف شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با دو خانواده خاص و خیرخواه مشهدی 
تولیت آستان قدس رضوی در منزل دو خانواده خیرخواه مشهدی که علی‎رغم برخورداری از دو فرزند، سه کودک با شرایط خاص را به…

تلویزیون اینترنتی