پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۵

برپایی موکب حضرت رضا(ع) در مسیر زائران مسجد مقدس جمکران

به مناسبت میلاد حضرت حجه ابن الحسن العسکری(ع) موکب خدمت‌رسانی حضرت رضا(ع) تمام وقت به زائرین و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش آستان نیوز از قم، حجت الاسلام سیدمحمد باقر تکیه‌ای مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم، در این رابطه گفت: در آستانه نیمه شعبان و در سالروز میلاد حضرت امام زمان (عج) موکب پذیرایی همراه با چایخانه رضوی در مسیر نمازگزاران مسجد مقدس جمکران و در ورودی شهر قم ابتدای عوارضی تهران به قم  با حضور خادمیاران و یاوران رضوی از روز سوم تا روز ششم اسفند ماه به مدت چهار روز آغاز به کار کرده است.
وی بیان کرد: این موکب در حال حاضر با بیش  از ۱۷۰ خادمیار و یاور رضوی نوبتی فعالیت خود را آغاز کرده و در ادامه با توجه به نیاز تعداد خادمیاران و نوبت‌های خدمت‌رسانی افزوده خواهد شد.
وی با اشاره به خدمات مستمر موکب امام رضا(ع) گفت: لین موکب همچنین در مسیر نمازگزاران مسجد جمکران با غذای گرم در سه وعده صبحانه، ناهار، شام، میان وعده‌های چای، شربت و شیرینی پذیرای میهمانان از سراسر کشور خواهد بود.
وی تصریح کرد: علاوه بر خادمیار و یاوران رضوی حاضر در موکب و چایخانه حضرت رضا(ع)‌ زائرین در غرفه‌های تخصصی نیز از خدمات پر شور خادمیاران بهره‌مند می‌شوند. 
حجت الاسلام تکیه‌ای گفت: در این موکب برنامه‌های مختلفی در دست انجام است که از جمله آنها می‌توان به جایگاه سخنرانی بصیرت افزایی، اجرای جنگ شادی، سرود مهدوی، مدیحه سرایی، مسابقات کودک و نوجوان و...،  غرفه کودک، غرفه بصیرت منتظران، غرفه خدمت رضوی، غرفه مادرم فاطمه زهرا (س)، غرفه توزیع آش متبرک، توزیع غذای متبرک رضوی، معرفی طرح‌های ویژه کانون‌های خدمت رضوی و بنیاد کرامت رضوی اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی