پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۵

هیات خدام الرضا(ع) تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد

هیات خدام الرضا(ع) تبریز با حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت شهرستان در مسجد آیت الله انگجی برگزار شد.

طبه گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، مسجد آیت الله انگجی تبریز میزبان جلسه ماهانه هیات خدام الرضا(ع) بود. این مراسم که با حضور جمعیت کثیر خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت شهرستان برپا شده بود با همخوانی و هم نوایی صلوات خاصه امام رضا(ع) جمعیت مشتاق حاضر، برای عرض ادب به پیشگاه مولایمان حضرت ثامن الحجج(ع)، آغاز شد.
در ادامه آیاتی از کلام الله مجید از لسان قاری قرآن، خادمیار عبدی، بر دل‌های حاضرین صفا و جلا بخشید سپس خادمیار حسن روزنیک مسئول هیات خدام الرضا(ع) تبریز در خصوص اهداف تجمع ماهانه خادمیاران مطالبی ایراد کرد و گفت: خادمیاران عزیز با حضور در هیات خدام الرضا(ع) ضمن بصیرت‌افزایی، این مراسم معبری می‌شود تا از برنامه‌های کانون مرکزی خدمت رضوی و کانون‌های تخصصی شهرستان نیز اطلاع حاصل کنند. 
سخنران اصلی مراسم حضرت آیت‌الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان نیز در ادامه ضمن تبریک روز جوان و تشریح خصوصیات اخلاقی بارز حضرت علی اکبر(ع) در بخشی از بیانات خود گفت: دارا بودن خلقیات پیامبر گونه، مهربان بودن، فدا شدن در راه ولایت جلوتر از سایرین، آگاه و بصیر بودن نسبت به اوضاع زمانه، از مهمترین خصوصیات اخلاقی و رفتاری آن حضرت بود که می‌تواند بهترین الگو برای جوانان باشد. 
حجت الاسلام آل هاشم در قسمت دیگری از بیانات خود جوانان امروز ایران را جوانان مومن و ولایی دانست و گفت: نمونه آن را حضور جوانان در دفاع از حرم، در مراسم اعتکاف، در راهپیمایی 22 بهمن می‌توان دکر کرد که رویش بهجت آفرین و امیدوار کننده داشتند. 
وی اضافه کرد: نباید از دید دشمنان به جوانان مملکت نگریست، چرا که دشمن می‌خواهند جوانان ما را از انقلاب جدا کنند ولی مسئولین ما باید قدر این جوانان آینده ساز کشور را بدانند. 
پایان بخش مراسم مدیحه‌سرایی و مناقب‌خوانی در شان حضرت علی اکبر(ع) از نفس گرم مداح اهل بیت محمد تقی جابری بود. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی