پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران اظهار کرد:
۱۴۰۲-۱۲-۰۵

رسیدگی به محرومان و نیازمندان هدف خادمیاران کانون خدمت رضوی استان تهران

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران اظهار کرد: تلاش خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، صفر علی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در بازدید از کانون خدمت رضوی منطقه ده تهران ضمن تبریک ولادت حضرت مهدی(عج) گفت: بسیار مهم است که بدانیم منتسب به چه کسی هستیم و چگونه رفتار می‌کنیم، باید از موقعیت پیش آمده به نحو احسنت استفاده کنیم و برای این که بتوانیم خدمات خالصانه و ارزشمندی را به تمامی جامعه هدف به ویژه نیازمندان آبرومند ارائه کنیم موارد زیادی وجود دارد که این اهداف به ثمر بنشیند.
براتلو گفت: رسیدگی به محرومان و نیازمندان یکی از اهداف مهم خدمت در استان تهران است که می‌توان از توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه خدمات مشاوره‌ای ، خدمات درمانی و ... نام برد و تاکید کرد که این خدمات باید تا خودکفایی نیازمندان ادامه یابد.
وی افزود: با توجه به وضعیت موجود کشور و مشکلات معیشتی و اقتصادی بویژه در ایام ماه مبارک رمضان و ضرورت کمک به محرومین برنامه‌ریزی برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی انجام گرفته است که امیدواریم با به ثمر نشاندن این خدمت بتوانیم موجبات رضایت خداوند سبحان و ولی نعمت مان را با تلاش خادمیاران و یاوران رضوی به سرانجام برسانیم.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی