پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۵

چهارشنبه‌های امام رضایی در دبیرستان دخترانه مادر کهنوج برگزار شد

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) صبح‌گاه دبیرستان دخترانه مادر در چهارشنبه‌های امام رضایی با حضور خادمیاران رضوی کهنوج برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عسکر ناصری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج در صبحگاه دانش آموزان دبیرستان مادر، ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) ایشان را الگوی مناسبی برای جوانان دانست و افزود: اگر جوان امروز مسیر اهل بیت(ع) را طی کند می‌تواند برکات شیرینی را از زحمات خود در عرصه علم و تقوا به دست آورد و عاقبت به خیر شود.
ناصری، در خصوص اهمیت تعلیم و تربیت در نسل جوان، بیان کرد: دختران ما می‌توانند با الگوبرداری از اهل بیت(ع) حیا، عفت، صبر، شکیبایی، علم و عمل را توأمان در زندگی شان نمایان کنند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج در ادامه افزود: جوانان ما با عفت و پاکدامنی خود همواره مدافع ولایت و امامت هستند.
گفتنی است این مراسم معطر به عطر معنوی پرچم منور بارگاه مقدس ثامن الحجج بود که در ادامه با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و قرائت صلوات خاصه حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) و جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) همراه شد.
 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی