پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

موسسه جوانان تخفیفات ویژه ای را برای محصولات محتوایی خود تدارک دیده است
۱۴۰۲-۱۲-۰۵

یک فرصت خوب برای غنی سازی سبد مطالعات معرفتی  

موسسه جوانان آستان قدس رضوی، همزمان با ایام روز جوان، محصولات و کتاب های خود از مجموعه « برترین آرزو» را با تخفیف 35 درصد دراختیار جوانان ومتقاضیان قرار می دهد.

به گزارش آستان نیوز، موسسه جوانان آستان قدس رضوی، در جهت نشر معارف ناب توحیدی در راستای شبهه زدایی، شکل دهی هویت دینی و انقلابی نوجوانان و جوانان و کادر سازی برای انقلاب اسلامی و تمدن سازی نوین، تاکنون بیش از 30 عنوان کتاب را عرضه کرده است. در این راستا، در سال 1402 بیش از 12 عنوان کتاب جدید به سبد محصولات معارفی موسسه جوانان اضافه شده است که بیش از 257 هزار جلد از این آثار طی امسال عرضه شده است.
مختاری، مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در این بار می گوید: 
طراحی و پیاده سازی گفتمان جدید تربیتی در کشور مبتنی بر معارف ناب توحیدی نقطه مزیت این نظام تربیتی موسسه به شمار می رود ﮐـﻪ ﺩﻭ ﺭﻭﻳﮑﺭﺩ ﻣﻬﻡ ﺩﺍﺭﺩ. ﺍﻭﻟﻳﻥ ﻣﻭﺭﺩ ﺁﻥ ﺑﻬﺭﻩﻣﻧـﺩﯼ ﺍﺯ ﺟـﺎﺫﺑـﻪﻫـﺎﯼ اصیل و حقیقی دین ﺑـﻪ ﺟـﺎﯼ ﺟﺎﺫﺑﻪﻫﺎﯼ ﮐﺎﺫﺏ ﻭ ﺩﻳﮕﺭﯼ ﺍﺳـﺗﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻅﺭﻓﻳﺕ ﺣﮑﻣﺕ ﻣﺗﻌﺎﻟﻳﻪ ﺑﺭﺍﯼ ﺭﻓﻊ ﺷـﺑﻬﺎﺕ ﻭ ﭼﺎﻟﺵﻫﺎﯼ ﺍﻣﺭﻭﺯﯼ ﺍﺳـﺕ. از ثمرات این رویکرد و فعالیت ها، ﺗﺄﻟﻳﻑ 40 ﻋﻧﻭﺍﻥ ﮐﺗﺎﺏ با موضوع تبیین معارف کاربردی برای نوجوانان و جوانان است که با استقبال گسترده مخاطبان تاکنون ده ها هزار نسخه از آن ها به دست مخاطبان رسیده است.
وی افزود: موسسه جوانان، در مسیر تولید این آثار، غنای محتوایی و متناسب با ذائقه و نیاز جوانان را مورد توجه و تاکید دارد به طوری که این موسسه امسال توانست به‌عنوان «مرکز برتر در عرصه پاسخگویی به شبهات نسل نو» شناخته شود. این افتخار در این جشنواره ملی به پاس فعالیت‌های خلاقانه و الهام‌بخش در عرصه تولید محتوای معارفی و تعامل موثر با نوجوانان و جوانان در سطح کشور بود ضمن این که کتاب حکایت حجاب نیز در همین راستا به عنوان کتاب سال خراسان رضوی انتخاب شد که از افتخارات موسسه جوانان به شمار می آید.
این خبر حاکی است، علاقه مندان به بهره مندی از تخفیف 35 درصدی محصولات موسسه جوانان، می توانند به وبسایت  shop.javanan.org مراجعه نمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی