پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۶

اهدای 10 سری جهیزیه به زوج‌های جوان البرز در قالب پویش «نذر امام»

دبیر ستاد جهیزیه کانون‌های خدمت رضوی استان البرز گفت: در آستانه نیمه شعبان 10 سری جهیزیه به زوج‌های جوان البرزی در قالب پویش «نذر امام» اهدا می‌شود.

ناهید شکریان در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز در البرز با اشاره به اجرای پویش نذر امام گفت: از چند ماه پیش فراخوانی در سطح استان با عنوان پویش نذر امام اعلام شد و به یاری خدا خیرین در این امر خدا پسندانه مشارکت خوبی داشتند.
وی ادامه داد: در اجرای این پویش با کمک خیرین موفق شدیم 10 سری جهیزیه شامل اقلام یخچال، گاز، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، فرش و جاروبرقی را به ۱۰ زوج‌ جوان در آستانه نیمه شعبان اهدا کنیم.
دبیر ستاد جهیزیه کانون‌های خدمت رضوی استان البرز اظهار کرد: سری دوم اهدای جهیزیه در قالب پویش نذر امام در دهه کرامت انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم در آن ایام بیش از 50 سری جهیزیه برای 50 زوج کم برخوردار تهیه شود تا انشاءالله زندگی مشترک خود را در آن ایام آغاز کنند.
شکریان گفت: پویش نذر امام یک پویش کشوری است که در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود و ستاد جهیزیه خدمت رضوی استان البرز توانسته است در این طرح کشوری سهم بسزایی را تاکنون به خود اختصاص دهد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی