پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۶

جشن‌های کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی تهران به مناسبت نیمه شعبان

کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به مناسبت میلاد حضرت مهدی موعود(عج) جشن‌هایی را در مساجد و مدارس برگزار کرد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، شهناز سیفی مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک سالروز میلاد خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی(ع) گفت: جشن‌هایی به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان(ع) در مدارس شاهد حضرت زینب(س) و معراج برگزار شد و در سه سانس نمایش موعود اجرا شد.
وی اظهار کرد: ویژه برنامه کانون بانوان و خانواده به مناسبت نیمه شعبان در سالن اجتماعات مسجد امام خمینی(ره) شهرک اکباتان با ۲۵۰ مخاطب برگزار شد. 
سیفی عنوان کرد: این جشن با قرائت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد که با اجرای مولودی‌خوانی و مداحی فضای شادی را برای شرکت کنندگان ایجاد کرد.
وی افزود: پخش کلیپ شاخه طوبی، اجرای سرود پیرامید، اجرای نمایش مهدی موعود(عج)، نمایش توسل(تشرف و دیدار شخص بودایی با امام زمان (عج) و حاجت گرفتن این شخص)، اجرای مسابقه برای کودکان و سخنرانی غزاله محمدخانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری ویژه مادران از دیگر برنامه‌های این جشن باشکوه بود.
مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵تهران گفت: به نیت امام رضا(ع) به ۸ نفر از مادران حاضر در جشن هدایای اهدا شد و مهمانان با دلی شاد و شاخه گل نرگس در دست به امید برگزاری جشن باشکوه‌تر در حضور خود صاحب مجلس بدرقه شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی