پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۶

تشریح اقدامات و خدمات‌رسانی خادمیاران رضوی در قائم شهر

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر به تشریح عملکرد خادمان امام رئوف در بهمن ماه پرداخت.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، محمدصادق فاضل زاده دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با اشاره به تنوع خدمت‌رسانی به اقشار آسیب پذیر در بهمن ماه ۱۴۰۲ گفت: خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر در ماه بهمن با همیاری خیرین نیک اندیش و دلداده حضرت امام رضا(ع) به طور متوسط روزانه با صرف هزینه‌ای به مبلغ ۲۴۱ میلیون ریال به ۲۱۵ خانواده نیازمند کمک کردند.
وی افزود: با همت و تلاش بی وقفه خادمان رضوی قائم شهر و حمایت بی دریغ نیکوکاران، به نیابت از حضرت ثامن الحجج(ع) و در راستای ترویج فرهنگ رضوی، در بهمن ماه امسال مبلغ ۷ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال صرف کمک به ۶ هزار و ۴۷۵ خانواده جامعه هدف شد.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر، با برشمردن انواع خدمات و کمک‌ها به محرومان، بیان کرد: در این ماه علاوه بر تهیه و توزیع ۵ هزار و۴۴۶ بسته غذای گرم و ۱۶۶ بسته ارزاق معیشتی و ۱۸۸ کارت هدیه و ۹۳ بسته گوشت گوسفندی، در اجرای طرح «هدیه خورشید هشتم» نیز، برای ۸ نوعروس جهیزیه تهیه شد.
وی ادامه داد: اهدای کالاهای اساسی و انواع پوشاک به ۸ خانواده تحت پوشش، قسمتی از خدمات خادمیاران رضوی این شهرستان بود.
فاضل‌زاده اضافه کرد: ۹۵ مورد کمک هزینه معتکفین و کمک‌های نقدی و اهدای تجهیزات و پرداخت وام قرض الحسنه و انجام تعمیرات منزل در قالب برنامه‌های عمرانی اردوهای جهادی و اجرای طرح «آقاحساب کردند» نیز از دیگر فعالیت‌های خادمان رضوی شهرستان قائم شهر است.
فاضل‌زاده تصریح کرد: یکی از وظایف بسیار مهم خادمیاران، گسترش فرهنگ رضوی در میان آحاد جامعه است، از همین رو امام رضایی های قائم شهری عاشق خدمت زیر بیرق مقدس امام مهربانی‌ها، در مناسبت‌های این ماه به ۴۶۰ نفر خدمات و اسکان، خدمات پزشکی و ویزیت و مشاوره رایگان و همچنین برپایی ۱۹۹ مراسم بزرگداشت مناسبتی و برنامه تبلیغی، ۳۰ محفل روضه خوانی در قالب «طرح تولی» و ۱۵ برنامه قرآنی و ایستگاه صلواتی در دستور کار خود قرار دادند.
وی یادآور شد: حضور در سه مدرسه و سرکشی و تکریم ۱۲ خانواده معزز شهدا و انتشار ترنم عاشقی در چهارشنبه‌های امام رضایی از دیگر فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر در این ماه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی