پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۶

آغاز به‌کار کانال «یاوران خورشید هشتم» همزمان با نیمه شعبان

کانال تبلیغی «یاوران خورشید هشتم» ویژه خادمیاران مبلغ و مداح استان تهران همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش آستان‌نیوز از تهران، حجت‌الاسلام لطفی‌زاده دبیر کانون تبلیغ دینی و مداحی استان تهران با اعلام این خبر گفت: خادمیاران مبلغ و مداح استان تهران محتواهای تولیدی خود را در کانال یاوران خورشید هشتم با سایرین به اشتراک خواهند گذاشت.
وی با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی افزود: جهاد مهم این روزها در فضای مجازی، از یک سو نشر عقاید صحیح و از سوی دیگر مقابله با افکار باطل است و کانون‌های تبلیغ دینی در استان تهران در این زمینه مسئولیت سنگینی دارند.
لطفی‌زاده همچنین گفت: علاوه بر خادمیاران مبلغ و مداح استان تهران، عموم خادمیاران از سایر کانون‌ها و همه علاقمندان به یادگیری و سپس نشر معارف اسلامی می‌توانند به عضویت این کانال درآیند.
گفتنی است، کانال یاوران خورشید هشتم در بستر شبکه اجتماعی ایتا به نشانی  https://eitaa.com/yavaran_khorshid_8 در دسترس علاقمندان قرار دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی