پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۶

برگزاری پویش ملی «مهدوی 1190» همزمان با نیمه شعبان در چهار محال وبختیاری

به همت کانون خدمت کتاب و کتابخوانی رضوی استان چهار محال و بختیاری جشن میلاد منجی عالم بشریت به همراه پویش ملی «مهدوی 1190» ویژه دانش‌آموزان سراسر استان اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه؛ مدیریت کانون‌های خدمت رضوی با اشاره به حضور خادمیاران در جشن‌های نیمه شعبان، گفت: جشن‌های نیمه شعبان در استان از 6 اسفند آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: برگزاری مراسم جشن میلاد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پاسخگویی به شبهات مهدویت، راه‌اندازی کاروان‌های شادی، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع مهدویت، اجرا و پخش سرودهای مهدوی، ارائه خدمات مشاوره و ... از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی کانون‌های خدمت رضوی در چهار محال و بختیاری است .
راضیه بقایی؛ دبیر کانون خدمت کتاب استان نیز در خصوص پویش ملی «مهدوی 1190» گفت: خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی در برنامه‌های مختلف کل استان ضمن برپایی  ایستگاه نقاشی مهدوی و ایستگاه کتاب مهدوی به قصه گویی با موضوع مهدویت و در راستای اجرای پویش ملی 1190 به معرفی کتاب پرداختند .
وی اظهار کرد: دراین پویش که ما در استان همه ماهه در حال اجرا داریم سعی کردیم با همت خادمیاران به اجرای این پویش سرعت بخشیده تا این جشن بزرگ بهتر و زیباتر برگزار شود.
 بقایی گفت: این مراسم‌ها شامل بخش‌هایی از جمله پخش مولودی، قصه گویی، شعرخوانی، جمع‌خوانی کتاب، مسابقه رنگ آمیزی، حل جدول، همخوانی دعای فرج اجرا و به برگزیدگان هدایایی تقدیم شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی