پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۶

توزیع طعام متبرک رضوی همزمان با ولادت حضرت مهدی(عج) در تهران

یک هزار و ۱۹۰ پرس غذای گرم متبرک رضوی در شب ولادت امام زمان(عج) توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۲ پخت و توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، همزمان با شب ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) ۱ هزار و ۱۹۰ پرس غذای گرم متبرک پخت و بین نیازمندان حاشیه شهر تهران توزیع شد. 
محمود اکبری راد دبیر کانون خدمت رضوی منطقه ۲تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت صاحب الزمان(عج)گفت: پخت این غذا به نمک حضرت رضا(ع) متبرک و به نیت سلامتی و فرج مولایمان طبخ شده است و بین نیازمندان حاشیه شهر تهران توزیع شد.
اکبری‌راد گفت: یکی از برنامه‌های ثابت کانون خدمت رضوی منطقه ۲ تهران طبخ غذای متبرک حضرتی توسط خادمیاران و توزیع بین خانواده‌های نیازمند است که در مناسبات مذهبی با مشارکت خیرین انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در مناسبات مذهبی به غیر از پخت طعام متبرک رضوی، تهیه بسته‌های معیشتی، توزیع گوشت قربانی و ... توزیع می‌شود گفت : با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مواسات و همدلی و تاکید تولیت معزز آستان قدس رضوی، تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا بتوانیم شایسته‌ترین خدمات را ارائه دهیم. 
لازم به ذکر که ازابتدای سال تا کنون تعداد ۴۸۵۰ پرس اطعام رضوی به ارزش ۳۱میلیارد ریال انجام شده که برای طبخ ۱۱۹۰ پرس به مناسبت سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) مبلغ ۷۰۰ میلیون ريال هزینه شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی