پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۶

ارائه خدمات بصیرت افزایی در غرفه‌های خدمت امام رضا(ع) مسجد جمکران

معاون کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی استان قم گفت: در غرفه‌های خدمت امام رضا(ع) که برای زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران برپا شده که در کنار سایر خدمات به زائران خدمات خاص بصیرت افزایی و شور حضور درصحنه انقلاب نیز ارائه می‌شود.

به گزارش آستان نیوز از قم، سید علیرضا حسینی بیان کرد: غرفه شور بصیرت افزایی در مسیر مسافران و مجاوران شهر مقدس قم و جمکران برپا شد که با برنامه‌های متنوع و تریبون آزاد اندیشی و با حضور کارشناسان حوزه علمیه به جهاد تبیین پرداختند. 
معاون کانون‌های محله‌ای خادمیاران رضوی تصریح کرد: یکی دیگر از غرفه‌های فعال در مسیر انتظار غرفه شور حضور در صحنه های انقلاب در موکب امام رضا(ع) است که در این غرفه  آحاد جامعه و زائرین مسجد مقدس جمکران به حضور در میدان و ضروریت‌های انقلاب تشویق و ترغیب می‌شوند.
حسینی با بیان اینکه کودکان از مخاطبان ویژه موکب امام رضا(ع) محسوب می‌شوند اظهار کرد:  مراسم جشن و شادی میلاد امام زمان(عج) در غرفه کودک که در آن بخش‌های متنوعی از نقاشی، شعرخوانی، سرود و مسابقه برای سرگرم کردن کودکان و آشنایی با امام عصر(عج) برگزار شده است.
وی بیان کرد: غرفه کتاب نیز در کنار چایخانه حضرت رضا(ع) کتاب‌هایی را برای هدیه به کودکان زائر در میز خدمت کتاب تدارک دیده بود که با حضور در غرفه و خواندن کتاب و پرسش و پاسخ در مسابقه کودکانه به آنان هدیه داده می‌شد.
وی به پذیرایی از زائران جمکران اشاره کرد و افزود: در مسیر شادپیمایی و ولایت‌مداری زائرین و عاشقان حضرت ولی عصر(عج) در روز نخست موکب از ۴ اسفند ماه در سه وعده با غذای گرم از میهمانان و مسافران مسجد مقدس جمکران پذیرایی شد. 
موکب امام رضا(ع) در عوارضی تهران به قم از ۴  اسفند ماه با غرفه‌های کتاب، جهادتبیین و بصیرت افزایی، کودکان و نوجوانان، عفاف وحجاب، توسط کانون‌های تخصصی و محله‌ای بطور چشمگیری فعالیت داشتند که با نصب جایگاه سخنرانی، اجرای سرود و شعر، سرور شادمانی، تا پایان ۶  اسفند ماه به خدمت‌رسانی مشغول است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی