پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با میلاد امام زمان(عج) محقق شد؛
۱۴۰۲-۱۲-۰۸

اجتماع عظیم خادمیاران در جشنواره فرهنگی نیمه شعبان شهرستان سيرجان

خادمیاران رضوی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی اقدام به پرپایی ۵۰ غرفه پذیرایی و فرهنگی میزبان عاشقان حضرت مهدی(عج) در پیست تفریحی چمران خیابان باستانی پاریزی کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حسین پورخراسانی، دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان سیرجان بیان کرد: ما باید حضرت مهدی(عج) را در همه امور زندگی اجتماعی خود سرلوحه قرار دهیم و تلاش کنیم که زمینه ظهور آن حضرت فراهم شود و فضای مطلوب فرهنگی همراه با شور و شعور برای همشهریان ایجاد کنیم و برای شناساندن حضرت مهدی(عج) برای آحاد جامعه بیش از پیش تلاش کنیم. 
پور خراسانی در ادامه بیان کرد: در جشنواره فرهنگی نیمه شعبان که با اسم ظهور طراحی شده بود با مشارکت همه موسسات مردم نهاد و هئیات مذهبی و موکب‌داران دائر شد و خادمیاران رضوی با پریایی غرفه‌های فرهنگی شامل غرفه‌های نقاشی کودکان، کتابخوانی، بازی‌های فکری، شهدا به شهروندان خدمت‌رسانی کردند.
وی گفت: خادمیاران رضوی ضمن ارائه برنامه‌های فرهنگی، 10 هزار لیوان شربت، 10 هزار لیوان چای و 10 هزار کیک توزیع کردند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی سیرجان ابراز کرد: همچنین ۱۶ کانون محله‌ای ایستگاه‌های صلواتی برپا کردند و مراسم جشن نیمه شعبان در سطح شهرستان برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی