پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران ریگان انجام شد؛
۱۴۰۲-۱۲-۰۸

برگزاری جشن میلاد امام منتظر در رحمت شهر کرمان

به همت خادمیاران رضوی و همکاری بخشداری، شورای اسلامی، شهرداری و کانون‌های فرهنگی هنری، جشن نیمه شعبان در مسیرجاده ترانزیتی ریگان، چابهار برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ علی فرامرزی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان گفت: همه ساله در شب و روز میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) جشن‌های مختلفی در بخش رحمت آباد برگزار می‌شود.
فرامرزی با اشاره به اینکه امسال با همکاری گروه فرهنگی هنری صراط از استان تهران بیش از ۱۰ جشن در روستاهای بخش رحمت‌آباد برگزار شد، ابراز کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نیمه شعبان شاهد یک جشن بزرگ، دیدنی و سرشار از نشاط در رحمت آباد بودیم.
وی بیان کرد: این جشن‌ها با محوریت مردم، هیات‌، تشکل‌ها و مجموعه‌های مردمی و تمام عاشقان و شیفتگان اسلام و ولایت برگزار شد.
فرامرزی افزود: همچنین شهروندان با برپایی ایستگاه‌های پذیرایی صلواتی جشن‌هایی را در گوشه و كنار بخش تدارك دیدند تا در میلاد امام منتظَر، حضرت مهدی موعود(عج) سنگ تمام بگذارند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی اظهار کرد: كوی و برزن این شهر پوشیده از پرچم‌هایی بود كه مزین به نام مبارك حضرت ولی عصر(عج) شده بود و میادین و خیابان‌های اصلی مملو از چراغ‌هایی است كه نور آن زینت بخش دیار نخل و آفتاب در جشن میلاد نور دیده مومنان و منتظران فرج است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی