پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۸

اهداء ۳ هزار بسته نمک متبرک و توزیع اطعام مهدوی توسط خادمیاران گیلانی

دبیرکانون‌های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه در نیمه شعبان ۳ هزار بسته نمک متبرک حضرت در گیلان بین عموم مردم توزیع شد گفت: یک هزار و ۴۴۰ اطعام مهدوی نیز توسط خادمیاران رضوی در گیلان توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از گیلان، جواد شفیعی‌ثابت با بیان اینکه خادمیاران و یاوران رضوی گیلان در ایام‌های مذهبی در گیلان فعالیت پرشوری دارند گفت: خادمیاران رضوی در ایام شعبانیه برنامه‌های متنوعی در کانون‌های خدمت رضوی توسط اعضای فعال آن تدوین و اجرایی کردند. 
دبیرکانون‌های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه برپایی جشن و نور افشانی از جمله برنامه‌های این ایام بود که توسط فعالان خدمت رضوی استان در شهرستان‌های مختلف برگزار شد افزود: سخنرانی، مداحی و توزیع اطعام مهدوی و توزیع شیرینی و شربت از دیگر فعالیت‌های ایام شعبانیه توسط خدمت رضوی گیلان بود که انجام شد. 
وی به اهداء ۳ هزار بسته نمک متبرک حضرت در ایام شعبانیه در گیلان خبرداد و اظهار کرد: در این ایام همچنین جمعی از خادمیاران رضوی به کمک خیرین یک هزار و ۴۴۰ اطعام مهدوی در نیمه شعبان پخت و توزیع کردند.
گفتنی است، گیلان بیش از ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی