پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۸

جشن بزرگ نیمه شعبان توسط خادمیاران رضوی دشتستان برگزار شد

جشن بزرگ نیمه شعبان توسط خادمیاران رضوی در محلات مختلف شهرستان دشتستان با حضور امام جمعه دشتستان، خادمیاران رضوی و علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، رمضان غلامی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان دشتستان با تبریک میلاد امام زمان (عج) بیان کرد: شب پانزده شعبان فضیلت بسیاری دارد و بعد از شب قدر یکی از برترین شب‌هاست و خداوند در این شب فضل و رحمت خود را شامل کسانی که این شب را بزرگ بدارند، خواهد کرد.
 وی در ادامه افزود: این مراسم‌ها توسط هیئت مذهبی محبان علی بن ابی طالب (ع)، هیئت شمس الشموس مسجد پیامبر اعظم (ص)، مسجد قدس و هیات متوسلین حضرت زهرا(س) با حضور خادمیاران رضوی در پارک‌ها و محلات در شب نیمه شعبان برگزار شد.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: امسال در حالی که رحمت الهی در حال باریدن بود، خادمیاران رضوی با برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، پخت نذری و مراسم احیا در مساجد و ذکر صلوات بر پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص)، اجرای سرود، مولودی، آذین بندی، نور افشانی و مسابقه جشن میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) را با شکوه برگزار کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی