پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۸

همایش خادمیاران رضوی کانون قرآن استان قم برگزار شد

همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت ولی عصر (عج) همایش خادمیاران رضوی کانون قرآن استان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، این مراسم با مشارکت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و کانون قرآن خدمت رضوی در استان قم روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ پس از نماز عصر در مسجد مقدس جمکران با حضور جمعی از خادمیاران رضوی کانون قرآن برگزار شد.
در این همایش که با حضور قاریان ممتاز کشوری و بین‌المللی مانند محمد جواد کاشفی و محمد خاکپور و حمیدرضا احمدی وفا صورت گرفت، حافظان و قاریان قرآن به اجرای تلاوت و ترتیل قرآن پرداختند.
در این مراسم قرآنی کاشفی آیاتی از سوره نسا را مربوط به ولایت و امامت و سوره کوثر را تلاوت کرد، پس از آن خاکپور حافظ کل قرآن آیاتی از سوره‌های انبیا، هود و قصص مربوط به امامت امام مهدی(عج) را به سبک ترتیل قرائت کرد و در آخر استاد احمدی وفا به قرائت سوره اسراء آیات ۷۸ الی ۸۶  پرداخت.
همچنین گروه بین‌المللی تواشیح معراج حرم حضرت معصومه(س) که تاکنون دو بار در محضر مقام معظم رهبری اجرا داشتند و در سطح کشورهای جهان اسلام شناخته شده هستند در این اجرا به همخوانی مدح حضرت حجت بن الحسن(عج) پرداختند. 
در پایان جوایز طرح «من قرآن را دوست دارم» به قید قرعه به ۱۴ نفر مبلغ یک میلیون تومان و یک نفر به طور ویژه ۱۴ میلیون تومان در نهمین قرعه کشی برنده این مراسم شدند.
گفتنی است، این مراسم از شبکه‌ قرآن سیما و رادیو سراسری به صورت زنده پخش شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی