پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۹

اجرای پویش ملی جشن‌های مهدوی به همت خادمیاران رضوی شازند

کانون‌های خدمت رضوی محله‌ای شهرستان شازند در شب نیمه شعبان و در روز ولادت آقا امام زمان(عج) را جشن گرفتند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شازند اعلام کرد: برآن شدیم که شبکه خادمیاری شهرستان شازند با هماهنگی دبیر کانون مرکزی و کانون‌های همنام با مولا صاحب الزمان(عج) در عید بزرگ ولادت آقا امام زمان (عج) با برپایی جشن شادی، طنز، سرود و مولودی خوانی در میان مردم به یاد امام زمان خود باشند تا در ذهن‌ها جاودانه بماند.
محمود کارخانه اذعان کرد: کانون مسجد ولی عصر (عج) هندودر، کانون مسجد صاحب الزمان (عج) شهر مهاجران، کانون مسجد ولی عصر (عج) و کانون مسجد صاحب الزمان(عج) شهر شازند، از جمله کانون‌های شرکت کننده در پویش ملی جشن های ملی بودند.  
وی در ادامه گفت: ایستگاه صلواتی در هر کانون تخصصی و عمومی در میدان اصلی هر شهر و روستا به ویژه در کانون‌های همنام با امام زمان(عج) در قالب پویش ملی جشن‌های مهدوی برپا شد و با پذیرایی چای و شیرینی و حال هوای حرم را در شهر طلایی کردند.
 وی افزود: این کانون‌ها با پخت ۲۰۰۰ کاسه آش و لبو، کیک، شیرینی، شکلات و چای و توزیع در میان مدعوینی که در این جشن‌ها شرکت داشتند پذیرایی کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی