پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۹

پخت روزانه ۱۲ هزار نان صلواتی توسط نانوایان خادمیار استان کرمان

مسؤل موکب نانوایان استان کرمان گفت: روزانه ۱۲ هزار نان صلواتی برای زائران مسجد جمکران پخت می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز از کرمان؛ علی رضایی مسؤل موکب نانوایان استان کرمان اظهار کرد: این موکب به مدت ۳ سال متوالی در مجموع ۱۸ میلاد و ۱۲ شهادت در مسجد جمکران حضور یافته‌ و پخت نان صلواتی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.
وی در ادامه با اشاره به این که این موکب با مشارکت بانوان خادمیار از شهرهایی همچون زرند، چتردود، زنگی‌آباد، خانوک، کاظم‌آباد و کرمان فعالیت خود را انجام می‌دهد، ابراز کرد: کانون نانوایان استان کرمان در قالب ۱۴ گروه ۷۰ نفره در این مسجد مقدس جمکران مشغول خدمت‌رسانی است.
وی با تاکید بر این که بیش از ۹۰ درصد نان‌های پخته شده بین زائران پخت می‌شود، تصریح کرد: از آن‌جایی که این موکب در کنار ورودی درب شماره ۱ قرار دارد و بیش از ۹۰ درصد زائران نیز از همین مسیر وارد می‌شوند و این مسئله لذت توفیق در این مکان مقدس را بیشتر و زیباتر می‌کند.
رضایی افزود: روزانه ۱۲ هزار نان صلواتی در این مکان مقدس پخت می‌شود.
وی انگیزه واقعی انجام این خدمت را نیت مرحوم پدر خود دانست و افزود: ایشان از سال ۱۳۷۰ در این مکان مقدس اقدام به پخت نان می‌کرد و وی بنیانگذار این عمل خیر بود.
گفتنی است این موکب به مدت ۵ روز در ایام ولادت امام زمان در مسجد مقدس جمکران حضور و توفیق خدمت داشت.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی