پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۱

حماسه‌سازی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در جمعه سرنوشت

سرمای سوزان مشهد در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، مانع از حماسه‌آفرینی زائران و مجاوران در انتخابات نشد و زن و مرد و کوچک و بزرگ، شعب اخذ رای در حرم مطهر رضوی را با حضور خود گرم کردند.

به گزارش آستان‌نیوز، رای‌گیری در ۲۱ شعبه اخذ رای در حرم مطهر رضوی از ساعت ۸ صبح، همزمان با سراسر کشور آغاز شد و زائران امام هشتم(ع)، از همان دقایق اولیه با حضور خود در صف‌های اخذ رای، در خلق حماسه‌ای ملی نقش‌آفرینی کردند.
حضور پرشور رای اولی‌ها در میان زائران و مجاوران، تصویری زیبا از ایران فردا را در شعب اخذ رای حرم به نمایش گذاشت و دهه هشتادی‌ها در کنار دیگر زائران و مجاوران، در انتخابات مشارکت کردند.
پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های سالخورده که همراه فرزندان و نوه‌های خود به زیارت آمده بودند هم، این آستان ملکوتی را برای انداختن رای خود به صندوق‌ها انتخاب کردند و حضورشان در کنار رای اولی‌ها، جلوه‌هایی خاطره‌انگیز را ثبت کرد.
امروز در کنار ده‌ها نفر از عوامل اجرایی انتخابات، ۱۵۰ نفر از خادمان حرم مطهر رضوی نیز برای میزبانی شایسته و راهنمایی زائران پای کار بودند و آنها را به سمت شعب اخذ هدایت کردند تا فرآیند مشارکت آنها در انتخابات تسهیل شود.
انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در حرم مطهر رضوی، بار دیگر به جلوه‌ای از ایران‌دوستی و ایمان و اعتقاد زائران امام هشتم(ع) تبدیل شد؛ جلوه‌هایی که باید در خاطر منتخبان مردم ثبت شود و این حضور حمایت مردم را، دلیلی برای خدمت شایسته به آنها در جایگاه نمایندگی سازند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی