پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۲

توانمندسازی شرکت‌ها و موسسات اقتصادی رضوی برای حضور موثر در هفتمین دوره تعالی و پیشرفت

مدیر تعالی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی از برگزاری دومین نشست مدیران تعالی شرکت‌ها و مؤسسات تابعه بنیاد بهره‌وری موقوفات در ادامه مجموعه اقدامات توانمندساز انجام شده برای واحد‌های زیرمجموعه با هدف ارتقاء سطح تعالی در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت خبر داد.

مهندس پیام برادران رحیمی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: به دنبال اقدامات برنامه ریزی شده در حوزه تعالی، در این دوره، تصمیم بر آن شد، ماهانه نشست‌هایی با حضور مدیران تعالی شرکت‌ها و مؤسسات حاضر در دوره هفتم جایزه به صورت منظم برگزار شود.
او ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست‌ها، از یک سو انتقال بهتر سیاست‌ها و برنامه‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات در حوزه تعالی و از سویی دیگر شناخت بهتر مسائل و محدودیت‌ها بوده است.
مدیر تعالی بنیاد بهره‌وری موقوفات، به اشتراک‌گذاری دانش و تجارب کسب شده بین شرکت‌ها و مؤسسات در زمینه استقرار مدل تعالی و پیشرفت را یکی دیگر از اهداف برگزاری این نشست‌ها عنوان کرد.
او با اشاره به برگزاری نخستین نشست مدیران تعالی در دوره هفتم جایزه در اواخر دی ماه سال جاری گفت: در این نشست که با حضور دکتر فخیمی قائم مقام و دکتر حسینی فرد معاون ارزیابان مرکز ملی تعالی و پیشرفت برگزار شد، مدیران تعالی، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و از نکات و راهنمایی‌های مطرح شده توسط قائم مقام مرکز بهره بردند.
او ادامه داد: با توجه به این‌که تاکنون فرایند ارزیابی ۲۰ شرکت و مؤسسه به پایان رسیده است، نشست دوم مدیران تعالی با موضوع «تجارب ارزیابی» برگزار شد.
برادران رحیمی درباره موضوعات مطرح شده در این نشست خاطرنشان کرد: در نشست دوم، ۱۵ نفر از مدیران تعالی، چالش‌ها، نکات کاربردی و درس آموخته‌های حاصل از اجرای فرایند ارزیابی در محل را با همکاران خود در شرکت‌ها و مؤسسات دیگر، به ویژه مدیران تعالی شرکت‌ها و مؤسساتی که هنوز مورد ارزیابی قرار نگرفته‌اند، به اشتراک گذاشتند و موضوعات مطرح شده مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
او ادامه داد: مطابق با برنامه‌ریزی انجام شده در نظر داریم جلسات آتی با محوریت به اشتراک‌گذاری تجارب موفق شرکت‌ها و مؤسسات در استقرار نظام ها و اقدامات مرتبط با مدل تعالی و پیشرفت، از جمله استقرار نظام های نوین مدیریت، ارزیابی سبک رهبری، کارت امتیازی متوازن، مدل شایستگی، کانون ارزیابی مدیران، مدل کسب و کار و... اجرا شود.
برادران رحیمی افزود: امیدواریم مجموعه اقدامات انجام شده در دوره هفتم، همچون برگزاری آموزش‌ها، تلاش برای ارتقاء سطح اظهارنامه‌های تعالی، پیگیری اجرای پروژه‌های بهبود، برگزاری جلسات ارزیابی میزان استقرار فرایند تعالی، تلاش به منظور اجرای منظم و به موقع تمام مراحل فرایند تعالی و نیز زمینه‌سازی برای ایجاد بستر مناسب با هدف به اشتراک‌گذاری تجارب برتر، منجر به ارتقاء سطح تعالی شرکت‌ها و مؤسسات تابعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی شده باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی