پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۲

خادمیاران تبریزی در چایخانه حضرتی چای‌ریز زوار حرم مطهر رضوی شدند

در ایام مبارک و سراسر رحمت ماه شعبان خادمیاران کانون خدمت رضوی خورشید هشتم مسجد رادمردان تبریز در چایخانه‌های صحن کوثر و باغ رضوان حرم مطهر رضوی مشغول خدمت به زوار و مجاوران آن حضرت شدند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، علی اصغر اسلاموند مدیر کانون خدمت رضوی خورشید هشتم گفت: چایخانه حضرت رضا(ع) حرم مطهر رضوی در ایام مبارک ماه شعبان با مدیریت خادمیاران کانون خورشید هشتم تبریز مشغول خدمت به زائران و مجاوران بارگاه حضرت ثامن الحجج(ع) بود.
وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده از چند ماه گذشته و اعتماد مجدد مدیران محترم آستان قدس رضوی، بار دیگر توفیق نوکری در چایخانه حرم مطهر امام رضا(ع) برای خادمیاران کانون خورشید هشتم حاصل شد.
اسلاموند اضافه کرد: خادمیاران به یاد شهدای جوان منطقه طالقانی تبریز شهیدان حامد جوانی، امیر حسین‌پور و حسین اوجاقی  به مدت پنج شب از ساعت ۱۰ شب تا ۶ صبح در پنج شیفت کاری به طور همزمان در دو چایخانه کوثر و باغ رضوان حرم مطهر رضوی مشغول خدمت بودند. 
مسئول کانون خورشید هشتم تبریز افزود: در این مدت بیش از ۶۰ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی مشغول پذیرایی از زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) با چای، دمنوش، شیرینی و شکلات و بیسکویت بودند. 
وی اضافه کرد: اقلام مصرفی در این ایام در دو چایخانه فوق شامل چای ۲۰ کیلو، بیسکویت ۲۰ هزار عدد، شکلات ۱۰۰ کیلو، گلاب ۵۰ لیتر، شکر ۸۰۰ کیلو، استکان ۲۰ کارتن، اقلام شوینده و بهداشتی به میزان لازم‌ با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون ریال بود که از طرف خادمیاران و خیرین کانون تهیه و تامین شده بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی