پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با مشارکت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان همدان؛
۱۴۰۲-۱۲-۱۲

۲۸ سری جهیزیه بین نوعروسان استان همدان توزیع شد

همزمان با اعیاد شعبانیه با مشارکت کانون بانوان و خانواده مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان همدان و بنیاد کرامت رضوی، ۲۸ سری جهیزیه بین نوعروسان استان همدان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز همدان، در راستای حمایت از سنت نبوی ازدواج و اجرای طرح «حسنا» ۲۸ سری جهیزیه بین نوعروسان در سراسر استان توزیع شد.
مسئول کانون بانوان و خانواده مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان همدان در این زمینه گفت: این اقدام با هدف تسهیلگری ازدواج، حمایت از زوج‌های جوان، ترویج ازدواج آسان، حمایت از جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده انجام شد.
سیده زهرا موسوی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال، ماشین لباسشویی، جارو برقی، اجاق گاز و فرش است، گفت: ارزش ریالی این سری جهیزیه‌ها ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
موسوی افزود: این زوج‌ها توسط کانون محلات خدمت رضوی شناسایی و معرفی شدند که ۱۱ سری جهیزیه در شهرستان همدان، ۶ سری در شهرستان تویسرکان، ۳ سری در شهرستان ملایر،۱ سری در شهرستان درگزین،۲ سری در شهرستان بهار، ۲ سری در شهرستان فامنین و یک سری در شهرستان نهاوند و۲ سری جهیزیه در شهرستان کبودر آهنگ بین زوج‌ها توزیع شد.
گفتنی است طرح شناسایی زوج‌ها توسط کانون محلات خدمت رضوی تا دهه کرامت ادامه دارد تا این سنت نبوی مجدد در استان همدان به اجرا در آید.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی