پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۲

اجرای پویش کتابخوانی در کاروان خودرویی راهیان نور قم

پویش کتابخوانی در کاروان خودرویی راهیان نور توسط کانون کتاب و کتابخوانی خادمیاران رضوی قم اجرایی شد.

هادی نیکبخت یکی از مجریان این پویش در گفتگو با آستان نیوز از قم گفت: ظرفیت عظیم کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی فرصت خوبی در بین افرادی است که با خودروهای شخصی به مناطق عملیاتی جنگی کشور می‌روند تا از طرح کتاب سیار بهره‌مند شوند.
نیکبخت افزود: این طرح از سوی کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی استان قم از ۴ اسفند ماه آغاز شد و تا ۷ اسفند سال ۱۴۰۲ ادامه داشت. 
وی تصریح کرد: طرح کتابخوانی در سفر کاروان‌های خودروهای شخصی در یک دوره ۳ روزه  کتاب به امانت داده می‌شود. 
خادمیار کتابخوانی در طرح راهیان نور گفت: کاروان‌های ویژه خودروهای شخصی از چهارم تا ۷ اسفند فرصت داشتند در طرح کتابخوانی شرکت کنند.
نیکبخت در ادامه گفت: در این پویش که از پادگان شهید زین‌الدین اندیمشک آغاز شد، طرح کتابخوانی با موضوع کتاب‌های شهدایی مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت و با امانت گرفتن کتاب‌ها و مطالعه خانوادگی پس از سه روز، این طرح به اتمام رسید.
وی بیان کرد: برای ترویج کتاب راه‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از این راه‌ها طرح کتابخانه سیار است. راهیان نور فرصت مناسبی است تا با اجرای این طرح آنها را با ترویج کتاب‌های شهدایی تحت پوشش قرار داد، چرا که مناطق جنگی و سفر در قالب راهیان نور  نیازمند کارهای فرهنگی از قبیل توزیع کتاب شهدا است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی