پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۲

خادمیاران الیگودرزی پويش ملی «1190 جشن مهدوی» را برپا کردند

با همت خادمیاران رضوی شهرستان الیگودرز پویش ملی ۱۱۹۰ جشن مهدوی در قالب ایستگا‌ه‌های پذیرایی، نقاشی و کتابخانه مهدویت برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی الیگودرز گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) خادمیاران رضوی شهرستان الیگودرز با آذین بندی معابر و نورافشانی و برپایی چندین ایستگاه صلواتی با موضوعات مختلف به مدت دو شبانه‌روز در کنار اقشار مردم در محلات مختلف به عاشقان و منتظران مهدی موعود خدمات رضوی ارائه کردند.
علی حیدر سرلک افزود: ایستگاه‌ها شامل ایستگاه پذیرایی در محلات مختلف با توزیع ۱۵۰۰ظرف شله زرد و ایستگاه توزیع کیک و شکلات، ایستگاه نقاشی با موضوع مهدویت در مدارس و اماکن همراه با اهدای بیش از ۱۰۰جوایز به کودکان و نوجوانان، ایستگاه کتابخوانی مهدوی و اهدای کتاب مهدویت به متقاضیان در محلات مختلف برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: کانون‌های تخصصی وقف و نذر رضوی، کانون بانوان و خانواده رضوی، کانون ایثارو شهادت رضوی،کانون تعلیم و تربیت رضوی، کانون تبلیغ دینی رضوی و....با برپایی ایستگاه‌های صلواتی ارادت خود به ساحت امام مهربانی‌ها و امام زمان(عج) نشان دادند.
الیگودرز«شهر نمونه استانی» با ۱۸ خادمیار از دی ماه ۱۳۹۶به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، هم اکنون با ۲۰۳خادمیار رسمی رضوی ( 145 نفر زن و 57نفر مرد)، و ۲۴ یاور رسمی رضوی که در قالب ۳۵ کانون تخصصی و عمومی فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی