پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۲

پويش ملی «1190 جشن مهدوی» در روستاهای صعب‌العبور توسط خادمیاران الیگودرزی

پویش ملی ۱۱۹۰جشن مهدوی، توسط خادمیاران کانون تخصصی سلامت الیگودرز در روستاهای صعب‌العبور و نقاط مختلف این شهرستان اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی الیگودرز گفت: خادمیاران کانون خدمت تخصصی سلامت الیگودرز به مناسبت خجسته میلاد با سعادت امام زمان (عج) و به نیابت از امام رضا(ع) پويش ملی 1190 جشن مهدوی رادر روستاهای صعب‌العبور و خانه نگهداری از کودکان بی سرپرست و در حاشیه جشن بزرگ نیمه شعبان این شهرستان اجرا کردند.
علی حیدر سرلک با تاکید بر اهمیت اجرای این پویش در زمان غیبت و در راستای زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت و دستگیری از بیماران نیازمند، خاطرنشان کرد: میزهای خدمت رضوی سلامت در قالب برنامه‌های ویزیت رایگان پزشکان عمومی و متخصص، تست فشارخون و قندخون، توزیع اقلام دارویی، ارائه مشاوره و آموزش‌های سلامت خانواده اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه الیگودرز دارای روستاهای صعب العبور و دور افتاده است که بیشتر مواقع در فصل سرما مواد غذایی و خدمات پزشکی توسط بالگرد به این روستاها ارسال می‌شود، افزود: کانون‌های خدمت رضوی با تحمل این شرایط و مشکلات مسیر، همراه با کاور خدمت و هدایای متبرک رضوی، در این فصل سرما و به مناسبت اجرای پویش مهدوی بر بالین نیازمندان حاضر شده و رافت و مهربانی نشات گرفته از سیره امام مهربانی‌ها را برای التیام بخشیدن به آلام این خانواده‌ها ارزانی داشتند.
پويش ملی1190 جشن مهدوی توسط خادمیاران رضوی همزمان در سراسر کشور، در راستای ترويج فرهنگ انتظار و احیاء امر امام محوری و جهت زمينه‌سازی ظهور در میان آحاد جامعه به ويژه جوانان و نوجوان و به مناسبت يك‌هزار و يك صد و نودمين سالروز نزول اجلال، بهار زندگی، ولادت باسعادت امام زمان (عج‌)، همراه با برنامه‌های متنوع همچون برگزاری مراسم جشن ميلاد، مراسم دعا و نيايش، برپایی ايستگاه صلواتی، آذين بندی و نورافشانی، عيادت و ملاقات، راه‌اندازی كاروان‌های شادی، اجرا و پخش سرودهای مهدوی، توزیع بسته‌های معيشتی، ايستگاه كتابخوانی و نقاشی با موضوع مهدویت در مساجد، حسينيه‌ها و تكايا، آسايشگاه‌ جانبازان، مدارس، خيابان‌ها و معابر، خانه فرزندان، خانه سالمندان و... به مدت ۵ روز از تاریخ 12 لغايت 16 شعبان (۳ لغایت۷ اسفند ماه 1402) برگزار شد.
الیگودرز«شهر نمونه استانی» با ۱۸ خادمیار از دیماه ۱۳۹۶به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد،.هم اکنون با ۲۰۳خادمیار رسمی رضوی ( 145 نفر زن و 57نفر مرد)، و ۲۴ یاور رسمی رضوی که در قالب ۳۵ کانون تخصصی و عمومی فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی