پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

پژوهشگر فضای مجازی و رسانه عنوان کرد؛ 
۱۴۰۲-۱۲-۰۸

حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو رکن اصلی انتخابات 

پژوهشگر فضای مجازی و رسانه گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو رکن اصلی در انتخابات است. 

به گزارش آستان نیوز، دکتر سید علیرضا آل داوود در نشست تخصصی «بصیرت افزایی» با موضوع جایگاه فضای مجازی و رسانه در مشارکت حداکثری انتخابات که به همت اداره پاسخگویی آستان قدس رضوی در مرکر پاسخگویی به سوالات دینی(مدرسه پریزاد) برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبلیغات و کنشگری در فضای مجازی در دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: هرچند مردم انقلابی ایران همیشه تکلیف خود را در برابر انقلاب می‌دانند و به آن عمل می‌کنند ولی آگاهی بخشی به آنها در فضای مجازی به انتخاب اصلح کمک خواهد کرد. 
وی افزود: دشمن با فعالیت در فضای مجازی مردم را به عدم مشارکت در صحنه انتخابات تشویق می‌کند و بین مردم کشور شکاف ایجاد کند ولی در طرف مقابل نیروهای انقلابی و متعهد به انقلاب باید با فعالیت در این فضای مردم را به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تشویق و ترغیب کنند. 
این کارشناس و پژوهشگر فضای مجازی ابراز کرد: کنشگران فضای مجازی باید توجه داشته باشند که دعوت آنها از مردم به شرکت در انتخابات و یا هر کار دیگیر که به تقویت پایه‌های نظام کمک می‌کند باید توجه داشته باشند که نوشته‌های آنها آمرانه و هَتاکانه و با نگاه از بالا به پایین نباشد و از همه مهمتر اینکه صداقت در نوشتار داشته باشند تا نوشته‌های آنها مورد توجه و عنایت مردم قرار بگیرد. 
وی بیان کرد: کنشگران فضای مجازی باید مانند حاج قاسم سلیمانی که همه مردم اعم از با حجاب و بی‌حجاب، وابسته به حزب چپ یا رسات و ... را هموطن و هم خون خود می‌دانست و هموراه جانفدای مردم ایران بود، نسبت به هموطنان خود دلسوز باشند در این صورت است که مردم هم به انها اعتماد خواهند کرد. 
مدرس سواد رسانه و سواد فضای مجازی اضافه کرد: حاج قاسم مردم جامعه را خانواده خود می‌دانست و مردم هم که همیشه پای کار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند نیز با حضور پرشور در تشییع جنازه این مرد بزرگ ارادت و عشق خود را به او نشان دادند.
وی خاطرنشان کرد: کنشگران فضای مجازی با فعالیت و آگاهی بخش به مردم در بستر فضای مجازی می‌توانند به ارتقاء سطح شایسته‌ گزینی در انتخابات کمک کنند تا نماینده‌ای که وارد مجلس می‌شود بتواند وظایفی که در مجلس به عهده او است را به دستی و به نحو احسن انجام دهد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی