پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۴

برگزاری نشست جهاد تبیین به همت خادمیاران رضوی بیت النور قم

خادمیاران و یاوران رضوی کانون بیت النور به نیابت از امام رضا(ع) در کنار دستگیری از نیازمندان نشست‌های جهاد تبیین برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از قم، خادمیاران رضوی کانون بیت النور به مناسب نیمه شعبان با حضور ۱۵۰ میهمان، به همین مناسبت به مدت سه روز نشست بصیرتی و جهاد تبیین بین خادمیاران و یاوران رضوی برگزار کردند.
برگزاری جشن مولودی و توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و هچنین توزیع ۳۰۰۰ قرص نان سنتی کرمانی طی ۳ روز منتهی به نیمه شعبان بین زائران از دیگر اقدامات این کانون به شمار می‌آید.
 از دیگر اقدامات خوب کانون بیت النور در دستگیری از نیازمندان ذبح یک راس دام سبک به مبلغ 100 میلیون ریال و توزیع گوشت آن بین ۴۰ خانواده نیازمند است که به مناسبت نیمه شعبان انجام شد.
همچنین اهدای  ۱۵ بسته فرهنگی شامل سجاده نماز، دفترچه یادداشت و کیف بین دختران نوجوان محجبه در درب ورودی مسجد مقدس جمکران و همچنین تهیه لباس نوزاد (سیسمونی) برای خانواده‌های نیازمند از کارهای خیر انجام گرفته توسط کانون خادمیاران رضوی بیت النور بوده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی