پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی مطرح کرد؛
۱۴۰۲-۱۲-۱۴

خدمت به زائر یک اعتقاد است نه یک وظیفه سازمانی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر از تلاش‌های خادمان این آستان برای تسهیل زیارت زائران گفت: خدمت به زائر برای خادمان امام هشتم(ع) یک عادت و وظیفه سازمانی نیست بلکه یک اعتقاد و باور قلبی است.

به گزارش آستان نیوز، مصطفی فیضی در هفدهمین گردهمایی خادمیاران شمیم رضوان در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: خدمت به زائر اعتقاد ماست و صرفا یک سنت گذشته و دیرینه نیست و همه خادمان نیز مفتخرند که بخشی از وقت و عمرمان را صرف کار و خدمتی می‌کنند که آرزوی همه مردم است. 

وی خطاب به خادمان حرم مطهر رضوی افزود: افتخار همه خادمان این است که توفیق پیدا کرده‌اند در حرم مطهر رضوی خادم زائران علی بن موسی الرضا(ع) باشند و برایشان تفاوتی ندارد این خدمت در کدام بخش و انجام چه مسئولیتی باشد.

فیضی با اشاره به اهمیت فعالیت خادمان بخش گل‌آرایی و اهدای گل به زائران، تصریح کرد: بهترین هدیه به نزدیکترین افراد اهدای شاخه گل است که شما خادمان با تمام وجود بهترین گلها را انتخاب، آماده و تزئین کرده و تقدیم زائران می‌کنید و زائرانی که از راه‌های دور به عشق زیارت حرم امام رضا(ع) به این مکان مقدس مشرف می‌شوند، این گلها را به رسم تیمن و تبرک به شهر و دیار خود میبرند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: شکر این نعمت را استمرار توفیق خدمت می‌دانیم و دعا می‌کنیم خداوند و حضرت امام رضا(ع) استمرار این خدمت را به ما ارزانی بدارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی