قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر از تلاشهای خادمان این آستان برای تسهیل زیارت زائران گفت: خدمت به زائر برای خادمان امام هشتم(ع) یک عادت و وظیفه سازمانی نیست بلکه یک اعتقاد و باور قلبی است.
خدمت به زائر یک اعتقاد است نه یک وظیفه سازمانی
به گزارش آستان نیوز، مصطفی فیضی در هفدهمین گردهمایی خادمیاران شمیم رضوان در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: خدمت به زائر اعتقاد ماست و صرفا یک سنت گذشته و دیرینه نیست و همه خادمان نیز مفتخرند که بخشی از وقت و عمرمان را صرف کار و خدمتی میکنند که آرزوی همه مردم است.
وی خطاب به خادمان حرم مطهر رضوی افزود: افتخار همه خادمان این است که توفیق پیدا کردهاند در حرم مطهر رضوی خادم زائران علی بن موسی الرضا(ع) باشند و برایشان تفاوتی ندارد این خدمت در کدام بخش و انجام چه مسئولیتی باشد.
فیضی با اشاره به اهمیت فعالیت خادمان بخش گلآرایی و اهدای گل به زائران، تصریح کرد: بهترین هدیه به نزدیکترین افراد اهدای شاخه گل است که شما خادمان با تمام وجود بهترین گلها را انتخاب، آماده و تزئین کرده و تقدیم زائران میکنید و زائرانی که از راههای دور به عشق زیارت حرم امام رضا(ع) به این مکان مقدس مشرف میشوند، این گلها را به رسم تیمن و تبرک به شهر و دیار خود میبرند.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: شکر این نعمت را استمرار توفیق خدمت میدانیم و دعا میکنیم خداوند و حضرت امام رضا(ع) استمرار این خدمت را به ما ارزانی بدارند.