پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۴

برگزاری پنجمین نشست تکریم از واقفان رضوی در ۱۴۰۲ / واقفان استان‌های اصفهان و فارس تجلیل شدند

در راستای برگزاری سلسله نشست‌های تکریمی واقفان رضوی که از ابتدای سال جاری و به همت بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی کلید خورده است، این بار از واقفان استان‌های اصفهان و فارس تجلیل شد.

رئیس اداره توسعه و ترویج وقف و نذر بنیاد بهره‌وری موقوفات در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این نشست تکریمی مطابق تقویم کشوری در روز احسان و نیکوکاری به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد و علاوه‌بر واقفان این دو استان که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تمام یا بخشی از دارایی‌ها و اموال خود را وقف بارگاه مطهر رضوی کردند، از خانواده‌ معظم شهید حججی نیز تجلیل شد .
محمود احمدی زرمهری گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط حوزه املاک و اراضی و مدیریت کانون خدمت رضوی در استان اصفهان، پنجمین نشست تکریمی به خوبی اجرا شد و از این طریق از همه همکاران دست اندرکار قدردانی می‌شود.
او با بیان این‌که حوزه استان اصفهان در سال جاری وقف ويژه‌ای را به ثبت رسانده، اعلام کرد: مستغلاتی به ارزش بیش از دو هزار میلیارد ریال توسط احدی از واقفان این استان، وقف حضرت  علی‌بن موسی‌الرضا(ع) شده است.
رئیس اداره توسعه و ترویج وقف و نذر بنیاد بهره‌وری موقوفات با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های تکریمی به صورت منطقه‌ای در سال جاری گفت: از ابتدای امسال و پیش از این مراسم، نشست‌هایی در شهرهای رفسنجان برای تکریم واقفان استان‌های یزد و کرمان، تبریز برای تکریم واقفان استان‌های قزوین و غرب کشور، اهواز و هویزه برای تکریم واقفان استان خوزستان  همچنین در شهر ساری برای تکریم واقفان استان‌های شمالی برگزار شد که بازخورد رسانه‌‌ای مثبتی هم داشت.
او معرفی دستاوردهای این آستان مقدس بر پایه وقف و نذر و رویکردهای وقفی جدید آستان قدس رضوی را از جمله اهداف برگزاری این سلسله نشست‌ها عنوان کرد.
احمدی زرمهری ادامه داد: نشست‌های تکریم از واقفان رضوی هم راستا با سیاست‌های کلان ابلاغی تولیت معزز به ویژه تبیین و تشریح نحوه مشارکت در وقف جمعی(مشارکتی) ویژه پروژه‌های منتخب انتفاعی و در راس آن چهار پروژه شاخص «رواق‌های زیرسطحی حرم مطهر رضوی»، «وقف سلامت»، «نمازخانه‌ها و مجتمع‌های میان راهی حضرت رضا علیه‌السلام» و نیز «توسعه مهمانسرا» انجام و اجرا شده است.
او اظهار کرد: در تلاش هستیم با رسانه‌ای شدن بیشتر موضوع وقف و تبیین آثار و برکات  آن بتوانیم زمینه واقف شدن تمامی سرمایه‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در کشور را فراهم کنیم و تمام ارادتمندان به ساحت قدسی حضرت رضا علیه‌السلام بتوانند نام خود را در زمره واقفان رضوی ثبت و جاودانه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی