پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی؛
۱۴۰۲-۱۲-۱۵

شمیم خوش حرم رضوی مدارس بروجرد را عطرآگین کرد

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد گفت: همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی، شمیم خوش رضوی مدارس بروجرد را معطر کرد و دل‌های دانش‌آموزان روانه حرم امام مهربانی‌ها شد.

حسین نصراللهی در گفت‌وگو با آستان نیوز از لرستان اظهار کرد: مراسم چهارشنبه‌های امام رضایی هر هفته با همراهی خادمیاران و عاشقان اهل‌بیت (ع)، در مکان‌های فرهنگی و مذهبی این شهرستان برپا می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری این مراسم توسط سفیران امام مهربانی سبب می‌شود که عاشقان از راه دور این امام عزیز را زیارت کنند و پیوند معنوی در دل‌های آنها ایجاد شود.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد، با بیان اینکه این مراسم معنوی فرصتی برای ارتباط و ارادت به امام رضا (ع)، است افزود: در این مراسم عاشقان حضرت به وحدت و همدلی با یکدیگر دعوت می‌شوند و الگو پذیری از سیره رضوی حضرت ثامن الحجج(ع) موجب می‌شود که انسان در مسیر رشد اخلاقی و ایمانی و تجدید نظر در راه‌ها و اهداف زندگی قرار بگیرد.
نصراللهی بیان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بروجرد، با برگزاری مراسم پرفیض چهارشنبه‌های امام رضایی در مدارس این شهرستان حال و هوای خاصی را برای دانش آموزان این شهرستان ایجاد کردند.
وی در ادامه گفت: این هفته همزمان با این مراسم معنوی به همت خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان بروجرد برنامه‌ای در راستای ترویج سیره رضوی همراه با برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت قرآن، اجرای سرود، اهدای بسته‌های تبرکی، اهدای جوایز به تعدادی از دانش‌آموزان و پذیرایی در مدرسه امام حسین(ع) برگزار شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی