پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با نیمه شعبان انجام شد؛
۱۴۰۲-۱۲-۱۵

مردم غرق در شادی میلاد نور/ پویش ملی «مهدوی ۱۱۹۰» در بروجرد برگزار شد

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت بقیه‌الله (عج)، با برگزاری پویش مهدوی ۱۱۹۰ توسط خادمیاران رضوی، جای جای شهرستان بروجرد غرق در نور و شادی شد.

به گزارش آستان‌نیوز از لرستان، حسین نصراللهی در این رابطه گفت: به مناسبت سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی( عج) و با همت کانون‌های خدمت رضوی، پویش مهدوی ۱۱۹۰ با حضور فعال و پرشور جمعی از خادمیاران رضوی این شهرستان برگزار شد.
وی ادامه داد: معابر و کوچه‌های شهر و روستاها امسال رنگ و بویی دیگر داشت، جشن‌های مردمی نیمه شعبان در مساجد، حسینیه‌ها، مهدیه‌ها و معابر و میادین اصلی شهر و روستاها با حضور پرشور مردم و خادمیاران برگزار شد و امسال مشارکت خادمیاران در «پویش ملی مهدوی ۱۱۹۰» به این جشن‌ها، رنگ و بوی ویژه‌ای بخشید.
نصراللهی افزود: این پویش با هدف ترویج فرهنگ انتظار و احیاء امر امام محوری در جامعه برگزار شد که با حضور فعال جمعی از خادمیاران رضوی، به یک تجربه فرهنگی و اجتماعی پربار تبدیل شد.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی بیان کرد: برنامه‌های متنوع جشن میلاد حضرت مهدی(عج) از سوی خادمیاران انجام شد این خدمات شامل آذین‌بندی خیابان‌ها، مساجد، جشن میلاد، برپایی ایستگاه صلواتی و موکب، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به همراه کیک، شیرینی و میوه در سراسر شهرستان بروجرد، جزء برنامه‌های این پویش بودند.
وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی در موکب شهید بروجردی پذیرای عاشقان حضرت مهدی (عج)‌بودند افزود: خادمیاران رضوی با توجه به آیین ویژه جشن‌های نیمه شعبان با برپایی موکب شهید بروجردی از دو هزار نفر از مردم به همراه میوه، شیرینی و... پذیرایی کردند.
نصراللهی گفت: معابر و کوچه‌های شهرها و روستاها امسال رنگ و بویی خاصی داشت، جشن‌های مردمی نیمه شعبان در مساجد، حسینیه‌ها و معابر و میادین اصلی شهر و روستاها با حضور پرشور مردم برگزار شد و این آمار نشان دهنده استقبال بیشتر مردم و افزایش مشارکت مردم در جشن‌های نیمه شعبان است.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی