پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۶

مشارکت ۱۶۰ هزار خادمیار و یاور رضوی در کاشت نهال در کشور

رییس مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی گفت: خادمیاران رضوی به مناسبت روز درختکاری در کاشت هزاران نهال در نقاط مختلف کشور مشارکت دارند.

احمد میرزاده در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: یکی از فعالیتهای حوزه خادمیاران ناظر به فعالیت‌های اجتماعی است و یکی از این عرصه‌ها کاشت درخت است که رهبر معظم انقلاب نیز هر سال بر این موضوع اهتمام دارند و مشارکت می‌کنند.
وی افزود: به همین مناسبت امسال در قالب پویش ملی «مژده بهار» کاشت سه نهال برای هر کدام از 160 هزار خادمیار رضوی که در نقاط مختلف کشور حضور دارند در نظر گرفته شده است. این پویش از 14 اسفند آغاز و تا 18 این ماه ادامه دارد.
رییس مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت بنیاد کرامت رضوی گفت: در این پویش تاکید بر کاشت نهال میوه، درخت جنگلی و درخت صنوبر است.
وی ادامه داد: کاشت نهال‌ها، در محوطه بیمارستانها، مدارس، اماکن عمومی، مناطق حاشیه شهر و همچنین ایجاد بوستان‌هایی با نام امام رضا(ع) صورت می‌گیرد. این پویش با هماهنگی منابع طبیعی، جهادکشاورزی و شهرداری‌ها در حال انجام است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی