پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت روز درختکاری؛
۱۴۰۲-۱۲-۱۶

پویش «مژده بهار» در بروجرد برگزار شد/ غرس ۵۰ اصله نهال توسط سفیران امام مهربانی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد گفت: به مناسبت روز درختکاری در پویش «مژده بهار» ۵۰ اصله نهال توسط خادمیاران رضوی در این شهرستان غرس شد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، مراسم پویش «مژده بهار» پیش از ظهر امروز سه‌شنبه با حضور مسئولان شهری از جمله فرماندار، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای اسلامی و خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی در دانشگاه فرهنگیان شهرستان بروجرد برگزار شد.
حسین نصراللهی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری، ۶۰ هزار اصل نهال بین مردم و منابع طبیعی و کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان توزیع شد.
وی ادامه داد: همچنین در پویش مژده بهار تعداد ۵۰ اصل نهال در محوطه دانشگاه فرهنگیان بروجرد، مرکز تربیت معلم زینب کبری(س) و تپه شهدای گمنام (چغا) توسط خادمیاران رضوی این شهرستان غرس شد.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد با بیان اینکه توسعه و حفاظت از طبیعت و فضای سبز وظیفه عمومی است افزود: طبیعت به عنوان میراثی ارزشمند به همه انسان‌ها تعلق دارد و باید همه برای توسعه پایدار و گسترش این نعمت الهی، تلاش کنند.
نصراللهی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص منابع طبیعی بیان کرد: مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند که فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود و همه مردم و مسئولان از منابع طبیعی به درستی حفاظت کنند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی