پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۶

پروژه احداث فاز سوم بیمارستان رضوی کلید خورد/ ساخت مجهزترین مرکز فوق تخصصی قلب و عروق در شرق کشور در فاز سوم

پروژه توسعه بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد در فاز سوم با هدف احداث سومین ساختمان آن در 8 طبقه و راه‌اندازی مجهزترین مرکز فوق تخصصی قلب و عروق در شرق کشور، به دنبال انعقاد قرارداد با یک شرکت مشاور طراحی بیمارستانی کلید خورد. 

به گزارش آستان نیوز، این قرارداد همکاری در راستای توسعه بیمارستان رضوی میان این بیمارستان و یک شرکت مهندسی با موضوع مطالعات و طراحی مراحل اول و دوم طرح توسعه بیمارستان رضوی در فاز 3 به امضا رسید.
در حال حاضر بیمارستان رضوی در ساختمان‌های شماره یک و دو در حوزه‌های درمانی، تشخیصی و آموزشی فعالیت می‌کند که طبق برنامه توسعه‌ای درنظر گرفته شده، ساختمان شماره سه بیمارستان شامل هشت طبقه اعم از سه طبقه منفی ویژه پارکینگ، همکف و چهار طبقه مثبت خواهد بود.  
بیمارستان رضوی در تلاش است در پرتوی عنایات خاصه حضرت رضا(ع) و حمایت‌های ویژه تولیت آستان قدس رضوی، ساختمان جدید خود را با بهره‌گیری از بهترین و به‌روزترین امکانات و تجهیزات پزشکی کشور احداث کند. 
ایجاد یک مرکز فوق تخصصی قلب و عروق مجهز در شرق کشور با توجه به روند پیری جمعیت کشور و افزایش مشکلات قلبی و عروقی افراد جامعه در آینده، از مهمترین اهداف توسعه بیمارستان رضوی در فاز سوم است تا بتوان خدمات پزشکی پیشرفته و ارزشمندی در این حوزه در بیمارستان به آیندگان ارائه داد. 
شایان ذکر است، فاز اول بیمارستان فوق تخصصی رضوی در بهمن ماه 1384 و فاز دوم آن در شهریورماه 1392 به بهره‌برداری رسیده بود و در حال حاضر این بیمارستان مشهد به عنوان یک بیمارستان درجه یک عالی کشور با استفاده از امکانات پیشرفته و کادری مجرب به بیماران داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف پزشکی خدمات‌رسانی می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی