پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۶

حضور مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در قرارگاه عملیاتی خدمت‌رسانی به زائران نوروزی 1403

مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با رویکرد معرفی ظرفیت‌ها و خدمات فوریت‌های پزشکی خود در محدوده حرم مطهر رضوی، در نمایشگاه عملیاتی خدمت‌رسانی به زائران نوروزی 1403 در مشهدمقدس حضور بهم رساند. 

به گزارش آستان نیوز، مانور عملیات خدمت‌رسانی به زائرین نوروزی، چهارشنبه 16 اسفند 1402 با حضور یعقوبعلی نظری استاندار، محمدرضا قلندر شهردار مشهد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری و جمعی از مدیران ارشد و کارشناسان استان در محل قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران خراسان رضوی واقع در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در مشهد برگزار شد. 
با اجرای این مانور که اعضای 14 کمیته عضو ستاد خدمات سفر خراسان رضوی حضور داشتند، به طور رسمی خدمت‌رسانی به زائران و گردشگران نوروز 1403 استان آغاز شد.
در این مانور همچنین ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه‌های مختلف استان از جمله حمل و نقل، اسکان، پذیرایی، خدمات شهری، خدمات بین راهی، بهداشت و درمان، فرهنگی، اجتماعی و... مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
 

معرفی ظرفیت‌های اورژانس حرم مطهر رضوی
مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی نیز به عنوان یکی از نهادهای حاضر در این مانور و نمایشگاه، به معرفی منتخبی از برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه خود در مناسبت‌های پیش رو اعم از تحویل سال نو، ایام نوروز 1403 و ماه مبارک رمضان پرداخت. 
معرفی مجموعه‌ای از تجهیزات پزشکی مؤسسه در راستای ارائه خدمات اورژانس به زائران در پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر حضرت رضا(ع) و دارالشفای امام(ع)، چگونگی چینش و پیاده‌سازی نیروها و افزایش آمبولانس‌ها در ایام خاص و ویژه همچون نوروز در اماکن متبرکه رضوی و...، از جمله اقدامات مؤسسه درمانی آستان قدس در این برنامه بود.  
همچنین به همت موسسه درمانی آستان قدس رضوی، خدمات پایش سلامت در قالب کنترل قند خون و فشار خون به بازدیدکنندگان حاضر در راستای ارتقای سلامت جامعه ارائه شد.

شایان ذکر است، تمام دستگاه‌های اجرایی استان با مدیریت معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی سعی می‎کنند تا میزبانی شایسته‌ای از زائران نوروز ۱۴۰۳ صورت گیرد. مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی نیز در مشارکت با این دستگاه‌ها در تلاش است تا ارادتمندان امام هشتم(ع) زیارتی امن و آرام را در این ایام در اماکن متبرکه رضوی داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی