پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۶

بازدید مدیر موسسه بنیاد اجتماعی اوراسیا از بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی

تحلیل گر گروه‌های دینی و مدیر موسسه بنیاد اجتماعی اوراسیا ضمن حضور در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی از نزدیک با فعالیت‌های این مرکز آشنا شد.

به گزارش آستان نیوز، خانم یونیا دنسنکو از کشور قرقیزستان صبح امروز چهارشنبه 16 اسفند با حضور در نمایشگاه دائمی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و دیدار با برخی از پژوهشگران این مرکز با فعالیت‌های علمی و پژوهشی بویژه آثار انتشار یافته به زبان روسی آشنا شد.
وی گفت: بسیار خرسندم که این فرصت نصیب من شده است تا در بزرگترین مرکز علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی حضور یابم و از نزدیک با فعالیت‌های این مجموعه آشنا شوم.
مدیر موسسه بنیاد اجتماعی اوراسیا، ادامه داد: طی بازدیدی که طی این چند روز از مراکزعلمی و پژوهشی آستان قدس رضوی انجام شد، شاهد رشد علم و فرهنگ علمی در این مجموعه بودم.
وی اظهار کرد: متاسفانه مرکزی شبیه به بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در آسیای مرکزی وجود ندارد که همین باعث رشد گروه های تکفیری و سلفی ها در برخی کشورها شده به طوری که این گروه ها اکنون به عنوان تهدید جدی برای مجامع علمی به شمار می روند.
 یونیا دنسنکو ضمن اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری در حوزه گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی در آسیای مرکزی گفت: شایسته است آثار منتشر شده بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی به زبان روسی از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان و اندیشمندان کشور روسیه قرار گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی